Svar på dine spørgsmål

Coronavirus (COVID-19) dominerer hele verden. Vi befinder os i en ekstraordinær situation, som medfører usikkerhed. Hos Landal GreenParks gør vi alt for at håndtere dette så godt som muligt.
Et sikkert ophold er for os det vigtigste. Vi forstår, at du muligvis har spørgsmål omkring dette. På denne side har vi samlet svar på ofte stillede spørgsmål.

Situationen i Danmark

Med regeringens nye retningslinjer kan vi nu begynde at åbne op for faciliteterne på vores danske parker.
Læs mere om mulighederne her
Da vores parker og deres faciliteter er meget forskellige, vil dette varierer fra park til park.

Mere information

Særlig ombookingsfleksibilitet i forbindelse med corona.
Vi tilbyder dig fleksibilitet til at ombooke din ferie indtil 1 dag før ankomst til en anden periode eller destination i tilfælde af:

  • Grænselukning
  • Negativ rejsevejledning
  • Karantæneforpligtelse ved ankomst og/eller hjemkomst i kombination med negativ rejsevejledning

Landals bookingsbetingelser
Book et ophold
Generel parkinformation
  • Er parkerne åbne?

    Vi vælger at holde så mange som muligt af vores parker åbne, så du stadig kan nyde et ophold ude i naturen. Vores gæsters og medarbejderes sundhed er det vigtigste. Vi følger regeringens retningslinjerne og retningslinjerne fra de lokale autoriteter i andre lande. Du kan her følge med i alle dine mange muligheder.

    Nogle parker er lukkede. Under overskriften 'Situation per land' på denne side kan du finde flere oplysninger.

  • Er parkerne åbne for dagsgæster?

    Som følge af regeringens retningslinjer for corona har vi på vores parker foreløbigt måttet tilpasse vores aktiviteter og faciliteter. Vores gæsters og medarbejderes sundhed er det vigtigste. Dette betyder, at det på nuværende tidspunkt ikke er muligt for dagsgæster at besøge vores parker.

  • Hvilke faciliteter på parkerne er stadig åbne?

    På vores Forholdsregelsside kan du følge med i alle dine mange muligheder - siden bliver opdateret løbende.

  • Er campingpladserne åbne?

    Holland
    Alle campingpladser i Holland åbner igen den 20. maj for campingvogne og autocamper, som er helt selvforsynende. Sanitetsbygningerne på campingpladserne forventes at åbne igen den 1. juli, så vi også kan byde andre gæster velkommen. Vi er glade for lempelserne på corona-retningslinjene og ser frem til at tilbyde vores gæster en ubekymret ferie igen. Vær opmærksom på at regeringen fraråder alle ikke-nødvendige rejser til Holland ind til videre.

    Safari teltene ved Landal Coldenhove forbliver lukket på nuværende tidspunkt.

    Tyskland

    Campingpladserne på parkerne Landal Warsberg og Wirfttal åbner fra 18. maj for autocamper og campingvogne, som er helt selvforsynende. Fra 10. juni er alle campinggæster velkomne igen. Vær opmærksom på at regeringen fraråder alle ikke-nødvendige rejser til Tyskland ind til videre.

    Campingpladsen ved Landal Sonnenberg forbliver lukket indtil tidligst 10. juni 2020.

Situationen i andre lande
Ombooking og afbestilling
Voucher
  • Hvad er en voucher?

    En voucher er et online betalingsmiddel, som du kan benytte ved en ny booking, hvis dit ophold på en af vores parker ikke kan finde sted, fordi parken er lukket.

    Denne voucher, som branchen er blevet enig om, er introduceret på grund af den ekstraordinære og uforudsete situation, som er en følge af spredningen af coronavirusset. Denne ordning er etableret i samråd med Autoriteit Consument en Markt (svarer til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen) og Økonomiministeriet i Holland.

    Du kan benytte voucheren som et betalingsmiddel til en ny booking senest 1 år efter udstedelsen. Du kan vælge mellem alle de ophold, som på det pågældende tidspunkt tilbydes på vores webside.

    Hvis du ved udløbet af din vouchers gyldighedsperiode ikke har brugt den (helt), så betaler vi det resterende beløb tilbage.

  • Hvordan fungerer voucheren?

    Du kan indløse voucheren som et online betalingsmiddel til en ny booking via vores webside. Hvordan du præcist kan bruge voucher, kan du læse om i den e-mail, hvori du modtager voucher.

  • Hvornår modtager jeg en voucher?

    Du modtager en voucher, hvis du har booket et ophold til et tidspunkt, hvor en park er lukket. Du behøver ikke at gøre noget selv, du modtager automatisk en e-mail fra os med voucheren.

Øvrigt