Svar på dine spørgsmål

Coronavirus (COVID-19) dominerer hele verden. Vi befinder os i en ekstraordinær situation, som medfører usikkerhed. Hos Landal GreenParks gør vi alt for at håndtere dette så godt som muligt.
Et sikkert ophold er for os det vigtigste. Vi forstår, at du muligvis har spørgsmål omkring dette. På denne side har vi samlet svar på ofte stillede spørgsmål.

Situationen i Danmark (opdateret 13. jan. 2021)

Alle vores indendørs faciliteter på Landals danske parker er lukket i perioden 16. dec. 2020 til og med d. 7. februar 2021. Parkshoppen er åben, og der er mulighed for take away fra restauranterne, herunder jule- og nytårsmiddage.
 

Læs mere om mulighederne herFå fat i vores kontaktcenter her

Åbningstider og menu varierer fra park til park. Hold dig opdateret på vores app.  

Det er forsat muligt at booke et ophold i en af vores feriehuse.

Vores kontaktcenter sidder klar til at hjælpe dig med ombookning og evt. spørgsmål.

Vi glæder os til vi igen kan åbne for alle vores faciliteter.

Mere information

Særlig ombookingsfleksibilitet i forbindelse med corona.
Vi tilbyder dig fleksibilitet til at ombooke din ferie indtil 1 dag før ankomst til en anden periode eller destination i tilfælde af:

  • Grænselukning
  • Negativ rejsevejledning
  • Karantæneforpligtelse ved ankomst og/eller hjemkomst i kombination med negativ rejsevejledning

Landals bookingsbetingelser
Book et ophold
Ombooking og afbestilling
Generel parkinformation
  • Er parkerne åbne?

    Vi vælger at holde så mange som muligt af vores parker åbne, så du stadig kan nyde et ophold ude i naturen. Vores gæsters og medarbejderes sundhed er det vigtigste. Vi følger regeringens retningslinjerne og retningslinjerne fra de lokale autoriteter i andre lande. Du kan her følge med i alle dine mange muligheder.

    Nogle parker er lukkede. Under overskriften 'Situation per land' på denne side kan du finde flere oplysninger.

  • Er parkerne åbne for dagsgæster?

    Som følge af regeringens retningslinjer for corona har vi på vores parker foreløbigt måttet tilpasse vores aktiviteter og faciliteter. Vores gæsters og medarbejderes sundhed er det vigtigste. Dette betyder, at det på nuværende tidspunkt ikke er muligt for dagsgæster at besøge vores parker.

  • Hvilke faciliteter på parkerne er stadig åbne?

    På vores Forholdsregelsside kan du følge med i alle dine mange muligheder - siden bliver opdateret løbende.

  • Er campingpladserne åbne?

    Holland
    Alle campingpladser i Holland åbner igen den 20. maj for campingvogne og autocamper, som er helt selvforsynende. Sanitetsbygningerne på campingpladserne forventes at åbne igen den 1. juli, så vi også kan byde andre gæster velkommen. Vi er glade for lempelserne på corona-retningslinjene og ser frem til at tilbyde vores gæster en ubekymret ferie igen. Vær opmærksom på at regeringen fraråder alle ikke-nødvendige rejser til Holland ind til videre.

    Safari teltene ved Landal Coldenhove forbliver lukket på nuværende tidspunkt.

    Tyskland

    Campingpladserne i Tyskland vil være lukket indtil d. 31. januar.

Situationen i andre lande
Voucher
  • Hvad er en voucher?

    En voucher er et online betalingsmiddel, som du kan benytte ved en ny booking, hvis dit ophold på en af vores parker ikke kan finde sted, fordi parken er lukket.

    Denne voucher, som branchen er blevet enig om, er introduceret på grund af den ekstraordinære og uforudsete situation, som er en følge af spredningen af coronavirusset. Denne ordning er etableret i samråd med Autoriteit Consument en Markt (svarer til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen) og Økonomiministeriet i Holland.

    Du kan benytte voucheren som et betalingsmiddel til en ny booking senest 1 år efter udstedelsen. Du kan vælge mellem alle de ophold, som på det pågældende tidspunkt tilbydes på vores webside.

    Hvis du ved udløbet af din vouchers gyldighedsperiode ikke har brugt den (helt), så betaler vi det resterende beløb tilbage.

  • Hvordan fungerer voucheren?

    Du kan indløse voucheren som et online betalingsmiddel til en ny booking via vores webside. Hvordan du præcist kan bruge voucher, kan du læse om i den e-mail, hvori du modtager voucher.

  • Hvornår modtager jeg en voucher?

    Du modtager en voucher, hvis du har booket et ophold til et tidspunkt, hvor en park er lukket. Du behøver ikke at gøre noget selv, du modtager automatisk en e-mail fra os med voucheren.

  • Hvad er fordelene ved en voucher?

    - Du kan selv foretage en ny booking online.
    - Du kan foretage bookingen på det tidspunkt, du ønsker, op til et år efter udstedelsen af voucheren.
    - Du kan vælge mellem alle parker.
    - Du kan vælge mellem alle de perioder, der på det tidspunkt er mulige at booke på websiden.

  • Hvor længe er voucheren gyldig?

    Voucher er gyldig i et år efter udstedelsestidspunktet. Det er derfor vigtigt, at du indløser din voucher inden for et år. Dit nye ophold må gerne finde sted i en periode uden for voucher gyldighedsperiode. Du kan vælge mellem de ophold, som på det tidspunkt kan bookes på vores webside.

  • Skal jeg bruge voucher hele beløb på en gang?

    Nej, du kan selv bestemme, hvordan du vil bruge voucher værdi. Når du foretager en ny booking for et lavere beløb end leisure voucher værdi, så bliver det resterende beløb stående på voucher. Vi råder dig derfor til at passe godt på din voucher. Vær dog opmærksom på, at voucher kan indløses til en ny booking i op til højst et år efter udstedelsen.

  • Jeg har ikke nogen e-mailadresse, hvor jeg kan modtage en voucher. Hvad nu?

    Vi har brug for en e-mailadresse for at kunne sende dig voucher. Vi beder dig derfor om at oprette en e-mailadresse eller om at opgive et familiemedlems e-mailadresse til vores Contact Center.

  • Hvilken værdi har voucher?

    Voucher har en værdi svarende til det allerede betalte beløb af opholdet.

Øvrigt