Leisure voucher
  • Hvilken værdi har voucher?

    Voucher har en værdi svarende til det allerede betalte beløb af opholdet.

  • Skal jeg bruge voucher hele beløb på en gang?

    Nej, du kan selv bestemme, hvordan du vil bruge voucher værdi. Når du foretager en ny booking for et lavere beløb end leisure voucher værdi, så bliver det resterende beløb stående på voucher. Vi råder dig derfor til at passe godt på din voucher. Vær dog opmærksom på, at voucher kan indløses til en ny booking i op til højst et år efter udstedelsen.

Ændringer
  • Jeg har booket et ophold og vil gerne ændre rejsedagene, ferieboligen eller opholdsperioden. Kan jeg det?

    Hvis din ankomstdato (endnu) ikke ligger inden for 28 dage fra i dag, så kan du stadig ændre dine rejsedatoer. Du kan kontakte vores Contact Center via: +45 70 23 20 30. Vi står klar til at hjælpe dig. Bookingens lejebeløb forbliver det samme eller bliver større. Hvis den ændrede booking bliver dyrere, så betaler du forskellen oveni.

    For reservationer med en ankomstdato inden for 28 dage er det desværre ikke muligt at ændre rejsedatoer.

     

  • Mine personlige detaljer på bookingen er forkerte. Hvordan kan jeg ændre dem?

    Hvis de personlige detaljer i din booking er forkerte, bedes du kontakte vores Contact Center på tlf. +45 70 23 20 30 eller pr. mail

  • Jeg vil gerne ombooke til en anden park. Kan jeg det?

    Hvis ankomstdatoen (endnu) ikke ligger inden for 28 dage fra i dag, så kan du godt ombooke dit ophold til en anden park. Du kan kontakte vores Contact Center. Vi står klar til at hjælpe dig. Bookingens lejebeløb forbliver det samme eller bliver større. Hvis den ændrede booking bliver dyrere, så betaler du forskellen oveni.

    For reservationer med en ankomstdato inden for 28 dage er det desværre ikke muligt at ombooke opholdet til en anden park.

Annullering
  • Jeg vil gerne annullere min reservation. Hvordan gør jeg det?

    Dette kan let gøres via din konto. Log ind og klik på den reservation, du vil annullere. Afhængigt af ankomstdatoen og tidspunktet for reservationen opkræver vi muligvis et gebyr for aflysninger. Omkostningerne ved aflysning er 30% af den samlede rejsesum op til 30 dage før ankomst. Er ankomstdatoen inden for de næste 30 dage? Derefter betaler du 100% af den samlede rejsesum. Har du booket dit ophold for 14 dage eller mindre siden, og din ankomst er ikke inden for 30 dage? Så betaler du ikke afbestillingsomkostninger.

     

  • Hvor meget af beløbet får jeg tilbage, hvis jeg afbestiller nu?

    Hvis ankomstdatoen ikke ligger inden for 30 dage, når du foretager afbestillingen, så er du berettiget til en (delvis) tilbagebetaling. Baseret på hvor mange dage det er siden, du har booket, bliver det derefter fastlagt, hvor meget af beløbet du får tilbage:
    - Afbestiller du inden for 14 dage efter, du har foretaget reservationen, så får du 100 % af beløbet tilbage.
    - Afbestiller du senere end 14 dage efter, du har foretaget reservationen, så får du 70 % af beløbet tilbage.

    Hvis du foretager en afbestilling af en reservation med en ankomstdato inden for 30 dage, er du desværre ikke berettiget til at få penge tilbage. Du skal så betale 100 % af prisen. 

  • Hvordan anmelder jeg en skade på min forsikring hos Europ Assistance?

    Det kan du nemt gøre online via Europ Assistance's hjemmeside. Opret en konto, udfyld dine personlige oplysninger og tilføj de nødvendige dokumenter. Europ Assistance-personalet vil derefter behandle dit krav.