Hurtig selvbetjening

Opret konto
Se reservation
Annuller reservation
Tilføj tilkøb
Ændring af medrejsende
Betal reservation

Oftest stillede spørgsmål

Jeg kan ikke se min booking (mere), hvad skal jeg gøre?
For at kunne administrere din booking skal du have en konto. Du kan nemt oprette en konto via Mine bookinger. Har du modtaget en e-mail fra os om din konto? Følg instruktionerne i e-mailen.

Grundet overgangen til en ny hjemmeside og et nyt system kan det være, at du midlertidigt ikke kan se din booking i din konto. Dette skyldes en teknisk fejl. Vi er klar over, at dette er meget irriterende, og vi gør alt for at løse problemet så hurtigt som muligt. Du behøver ikke at gøre noget - din booking er stadig i vores system.

Vil du alligevel se eller betale for din booking? Det kan du heldigvis også gøre uden at logge ind. Gå til Mine bookinger i menuen og vælg Indtast bookingnummer eller Se din booking. Er du stadig logget ind? Log først ud og følg derefter ovenstående trin.

Godt at vide: Bookinger til en park i Storbritannien eller et af Alps Resorts er aldrig synlige i din konto, men du kan altid se og betale dem ved at følge ovenstående trin.

Bookinger med ankomst inden for 7 dage
Mangler din booking i din konto, og er din ankomst inden for 7 dage? Så bedes du ringe til os, så vi kan hjælpe dig videre.

Nye bookinger
Efter du har foretaget en booking, kan det tage op til 30 minutter, før den er synlig i din konto. Vent derfor altid et øjeblik, før du kontakter os.

Tidligere bookinger
Tidligere bookinger (som du allerede har afholdt) er midlertidigt ikke synlige i din konto. Vi arbejder på en løsning og forventer, at disse bookinger vil være tilgængelige igen inden for cirka to uger. Vil du tjekke igen på et senere tidspunkt?
Var dette svar hjælpsomt?
Må jeg tage mit/mine husdyr med?
Når du søger efter en feriebolig eller park, kan du angive, hvor mange kæledyr der skal med på ferie. Du vil derefter se de ferieboliger/ferieparker, der er ledige på den dato, du har angivet. Vi tilføjer automatisk dine kæledyr (og rejsegruppe) til din booking og justerer prisen i overensstemmelse hermed.

Har du glemt at tilføje dit husdyr?
Du kan ændre dette på Min booking. Har du problemer kan du udfylde nedenstående formular. Bemærk, det er muligt at der ikke er flere boliger ledige som tillader husdyr, i så fald kan vi desværre ikke modtage dit kæledyr.
Tilføj kæledyr Var dette svar hjælpsomt?
Kan jeg ankomme og tjekke ind tidligt?
Desværre kan du ikke komme ind i din bolig før kl. 15.00. Det skyldes, at vi inden da har travlt med at sørge for, at din bolig er ren! Du er selvfølgelig velkommen til at besøge parken inden da, så du allerede kan bruge vores faciliteter. Eller oplev det omkringliggende område, tag et kig på Landal-appen for alle tips i området.

*På få parker (f.eks. hollandske, tyske og belgiske parker), er ferieboligerne først klar til tjek ind fra kl. 16:00
Var dette svar hjælpsomt?
Jeg har booket et ophold og vil gerne ændre periode eller park. Er det muligt?
Ja, det er muligt, hvis ankomstdatoen for dit ophold ikke ligger inden for de næste 28 dage. Kontakt venligst vores kontaktcenter via: +45 70 23 20 30 for at gøre dette. Vi hjælper dig gerne over telefonen. Bemærk venligst, at lejeprisen forbliver den samme, men kan også være højere. Hvis den ændrede booking bliver dyrere, betaler du differencen.

Er din ankomstdato inden for 28 dage? Så er det desværre ikke længere muligt at ændre opholdsperiode eller park.
 
Var dette svar hjælpsomt?
Er håndklæder og sengelinned inkluderet?
For sengelinned betaler du et ekstra obligatorisk beløb på 103 DKK pr. person oven i lejen for boligen. Sengelinned kan ikke fravælges eller afbestilles. Linnedpakken består af et dynebetræk, pudebetræk og lagen. Prisen afhænger af den gruppe, du rejser med, og du kan se den på din konto. Håndklæder er ikke inkluderet i din reservation, men du kan tilføje dem til din konto under tilkøb. Med denne pakke får du 2 håndklæder pr. person i ferieboligen.
Var dette svar hjælpsomt?

Ofte stillede spørgsmål efter emne

Booking Betaling og ændringer Annullering Landal konto & appen Til dit ophold Under dit ophold Efter dit ophold

Har du spørgsmål?

For mere information og bestilling, kan du kontakte vores kontaktcenter.
Få svar på dine spørgsmål her
Find svaret her

Fandt du ikke svaret?

Kontakt os i åbningstiden på 70 23 20 30, hvor en af vores medarbejdere vil hjælpe dig.
Telefon: +45 70 23 20 30

Mandag til fredag åben 9-18
Lørdag, søndag og helligdage 9-16

E-mail: info@landal.dk
Vi besvarer din e-mail inden for 24 timer


For kontakt fra udlandet, gå til Service og kontakt på landal.com.

Du skal bare arrangere det selv

Du kan nemt og hurtigt gøre dette på din konto.
Telefon: +45 70 23 20 30

Mandag til fredag åben 9-18
Lørdag, søndag og helligdage 9-16

E-mail: info@landal.dk
Vi besvarer din e-mail inden for 24 timer



Download Landal-appen Praktisk før og under din ferie

Øvrig info

Kontaktinformationer til vores ferieparker

Adressen og kørselsvejledninger for hver feriepark er vist under 'Praktiske informationer'.

Alle ferieparker
PresseLandals presserum kan man læse de seneste pressemeddelelser.

CVR Landal Formidling ApS:
28842392

Adresse

Amsterdam Hovedkontor

Besøgsadresse
Wibautstraat 133
1097 DN Amsterdam
Holland
+31 (0) 88 205 95 95
(Åbent mandag - fredag fra 07:00 til 20:00, ikke for køb og salg, information og reservationer)
Postadresse
PO Box 15307
1001 MH Amsterdam
Holland

Zwolle kontor

Besøgsadresse
Business park Hanzeland
Koggelaan 69
8017 JN Zwolle
Holland

+31-(0)88-205 96 00 (Generelt nummer)
+31-(0)88-205 97 00 (for ejere og managers)
Postadresse
PO Box 40224
8004 DE Zwolle
Holland

Trier kontor

Besøgsadresse
Max-Planck-Straße 12
DE -54296 Trier
Tyskland
+49-(0)1806 700 730

Varde kontor

Besøgsadresse
Gl. Kærvej 15
6800 Varde
Danmark

Information og booking
Kontaktcenter: +45 70 23 20 30

Norwich kontor

Besøgsadresse
Seebohm House
Queen Street 2-4
NR2 4SQ Norwich
Storbritannien