Har du en klage?

Klageprocedure
Har du ikke været helt tilfreds med Landals service og indsats i forbindelse med din ferie? I dette tilfælde kan du vælge at indgive en klage. For at give dig den bedste mulige service, beder vi dig følge denne klageprocedure.
Trin 1
Enhver klage bør i første omgang indgives direkte til personalet på den park, hvor du opholder dig, så Landal har mulighed for lokalt at tage sig af klagen.
Trin 2
Skulle du føle, at en klage trods parkpersonalets omhyggelige bestræbelser ikke er blevet behandlet tilfredsstillende, kan du sende en skriftlig klage på mail til info@landal.dk, senest 30 dage efter du har forladt vores park.

I klagen skal du informere om dit reservationsnummer, navn, adresse, datoerne for dit ophold, navnet på parken og nummeret på din feriebolig. Klagen vil derefter blive omhyggeligt behandlet. Vi stræber efter at besvare din henvendelse inden for 14 dage fra modtagelse. 
Trin 3
Skulle dette heller ikke føre til en tilfredsstillende løsning, kan du efter din afrejse fra parken indsende din klage til forbrugerklagenævnet:
Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
naevneneshus.dk