Ofte stillede spørgsmål

Coronavirus
  • Er parkerne åbne?

    Vi vælger at holde så mange som muligt af vores parker åbne, så du stadig kan nyde et ophold ude i naturen. Vores gæsters og medarbejderes sundhed er det vigtigste. Vi følger regeringens retningslinjerne og retningslinjerne fra de lokale autoriteter i andre lande. Du kan her følge med i alle dine mange muligheder.

    Nogle parker er lukkede. Under overskriften "Situationen i andre lande" på denne side kan du finde flere oplysninger.

  • Hvis jeg ombooker mit ophold til en senere periode og dette bliver dyrere, skal jeg så betale en merpris?

    Ja, hvis et ophold i en senere periode er dyrere, så skal du betale forskellen.

  • Hvad skal jeg gøre, hvis jeg vil ombooke?

    Henvend dig gerne herom til vores Kontactcenter. På grund af forholdsreglerne omkring corona, har vi foretaget en ændring i vores betingelser. Se mulighederne for ombooking i de generelle betingelser, der gælder for dig. Dette afhænger af, hvilken dato du har foretaget din booking.

    Har du modtaget en voucher fra os? Se på www.landal.com/voucher, hvordan du kan indløse din voucher.

Flere spørgsmål og svar
Ferieparker og camping Flere spørgsmål og svar
Annullere eller ændre
  • Jeg vil gerne ændre mine rejsedatoer. Kan jeg det?

    Hvis din ankomstdato (endnu) ikke ligger inden for 28 dage fra i dag, så kan du stadig ændre dine rejsedatoer. Du kan kontakte vores Contact Center via: +45 78 75 22 15. Vi står klar til at hjælpe dig. Bookingens lejebeløb forbliver det samme eller bliver større. Hvis den ændrede booking bliver dyrere, så betaler du forskellen oveni.

    For reservationer med en ankomstdato inden for 28 dage er det desværre ikke muligt at ændre rejsedatoer.

     

  • Jeg vil gerne annullere min reservation. Hvordan gør jeg det?

    Dette kan let gøres via din MijnLandal-konto. Log ind og klik på den reservation, du vil annullere, resten er selvforklarende. Afhængigt af ankomstdatoen og tidspunktet for reservationen opkræver vi muligvis et gebyr for aflysninger. Omkostningerne ved aflysning er 30% af den samlede rejsesum op til 30 dage før ankomst. Er ankomstdatoen inden for de næste 30 dage? Derefter betaler du 100% af den samlede rejsesum. Har du booket dit ophold for 14 dage eller mindre siden, og din ankomst er ikke inden for 30 dage? Så betaler du ikke afbestillingsomkostninger.

    Bemærk: ved at annullere beder du ikke om et rekreativt kupon. Hvis du har reserveret et ophold på et tidspunkt, hvor en park er lukket, modtager du et rekreativt kupon. Du behøver ikke selv at gøre noget, du modtager automatisk en e-mail fra os med rekreativkuponen.

  • Hvor meget af beløbet får jeg tilbage, hvis jeg afbestiller nu?

    Hvis ankomstdatoen ikke ligger inden for 28 dage, når du foretager afbestillingen, så er du berettiget til en (delvis) tilbagebetaling. Baseret på hvor mange dage det er siden, du har booket, bliver det derefter fastlagt, hvor meget af beløbet du får tilbage:
    - Afbestiller du inden for 14 dage efter, du har foretaget reservationen, så får du 100 % af beløbet tilbage.
    - Afbestiller du senere end 14 dage efter, du har foretaget reservationen, så får du 70 % af beløbet tilbage.

    Hvis du foretager en afbestilling af en reservation med en ankomstdato inden for 28 dage, er du desværre ikke berettiget til at få penge tilbage. Du skal så betale 100 % af prisen. 

    Tidsbegrænset tilbud
    For vores parker i Tyskland*, Østrig, Tjekkiet, Schweiz, Danmark og Ungarn gælder der midlertidigt særlige betingelser. Hvis du foretager en reservation til en park i rejseperioden fra den 1. juli til den 31. august 2021, kan du afbestille indtil 28 dage før ankomst, og du vil få 100 % af dine penge tilbage. 
    *Med undtagelse af feriepark Marissa, her gælder Novasols bookingbetingelser.

    Dette gælder for:
    • En lukket park
    • Grænselukning
    • Negativt rejseråd
    • Krav om isolation ved ankomst/hjemkomst fra ferie, i kombination med negativt rejseråd
    • Ovenstående er kommunikeret officielt via den officielle webside fra myndighederne i destinationslandet eller hjemlandet
    • Minimumsleje er 139 €

     

     

Flere spørgsmål og svar
Reservation og betaling
  • Hvor mange ferieboliger kan jeg bestille?

    Du kan maksimalt booke 1 ferieboliger via hjemmesiden. Du kan også booke telefonisk gennem Contact Center, for at booke flere bungalower. Der kan du reservere op til 9 bungalower på samme tid via vores Contact center på tlf. + 45 70 23 20 30. For at booke mere end 9 ferieboliger bedes du kontakte Business Line på tlf. +45 70 23 20 30.

  • Jeg har ikke modtaget en bekræftelse endnu. Hvad skal jeg gøre?

    Når Landal GreenParks behandler din booking, sender Landal GreenParks dig en booking bekræftelse og en faktura via e-mail, inden for 3 dage efter bookingen er foretaget. Du bør tjekke denne bekræftelse for fejl, så snart du modtager den. Giv venligst Landal GreenParks besked med det samme i tilfælde af fejl.

    Hvis du ikke har modtaget din booking bekræftelse og faktura inden for 3 dage efter din bestilling, bør du først tjekke din 'spam-indbakke'. Hvis du ikke kan finde booking bekræftelsen der, skal du straks kontakte vores Contact center. Hvis du ikke gør det, vil du ikke være berettiget til din booking. Kontroller altid med vores Contact centerpersonale, at din e-mail-adresse er korrekt. Ring til vores Contact center på + 45 70 23 20 30

  • Vil jeg modtage en betalingsbekræftelse efter min betaling?

    Hvis du har betalt via en elektronisk bankoverførsel, vil du ikke modtage en betalingsbekræftelse.

    Hvis du har betalt i ”Min booking” via PayPal eller kreditkort, vil du modtage en betalingsbekræftelse via e-mail.

    Du kan tjekke din reservation online via din booking bekræftelse. Klik på ”Min booking”-linket øverst til venstre.

    Hvis du endnu ikke har betalt, vil du modtage en besked fra os.

    Desværre er det endnu ikke muligt at se og betale gruppe bookinger online.

Flere spørgsmål og svar
Ankomst og afrejse
  • Kan jeg reservere (ekstra) børnemøbler, når jeg booker?

    Selvfølgelig kan du reservere (ekstra) børnemøbler. Oplys ved bestilling:
    • Første barneseng er gratis, men med obligatorisk linned til dkr. 56,- pr. person
    • Ekstra barneseng inkl. sengelinned dkr. 101,-
    • Første barnestol er gratis
    • Ekstra barnestol dkr. 41,-

  • Hvad er ankomsttid og afrejsetid hos Landal GreenParks?

    Længden på dine ophold hos Landal GreenParks kan være af følgende varigheder:
    På de danske ferieparker vælger du selv ankomst og afrejse dag, ankomst er fra kl. 15 og afrejse senest kl. 10.
    På andre ferieparker er opholdets længde

    Ophold Længde
    Weekendophold Weekender starter fredag kl. 15:00* og slutter mandag kl. 10:00 (3 nætter).
    Ophold midt på ugen Et ophold midt på ugen starter mandag kl. 15:00* og slutter fredag kl. 10:00 (4 nætter).
    Ugeophold En uge er fra fredag** kl. 15:00* til fredag kl. 10:00 eller fra mandag kl. 15:00* til mandag kl. 10:00 (7 nætter).
    Ophold på 1,5 uge Dette ophold er fra fredag kl. 15:00* til mandag kl. 10:00 (10 nætter) eller fra mandag** kl. 15:00* til fredag kl. 10:00 (11 nætter).
    Ophold på 2 uger Dette ophold er fra fredag kl. 15:00* til fredag kl. 10:00 (14 nætter) eller fra mandag kl. 15:00* til mandag kl. 10:00 (14 nætter).

    På nogle udenlandske parker er check ud kl. 10.30.

    Du kan bruge ferieparkens faciliteter, fx swimmingpoolen, på dagen for din ankomst. Du kan ligeledes bruge dem på dagen for din afrejse.

    *På få parker (f.eks. Hollandske, tyske og belgiske parker), er ferieboligerne først klar til check-in fra kl. 16:00
    ** På ferieparkerne i Østrig og Schweiz varer en uge i højsæson fra lørdag kl. 15:00 til lørdag kl. 10:30
     

  • Hvilke dokumenter skal jeg bruge til at tjekke ind i parken?

    Du vil modtage din booking bekræftelse og faktura via e-mail, senest 24 timer efter du har foretaget din booking.Ved ankomst kan du blive bedt om at fremvise din bekræftelse. Du kan også vise din reservationsbekræftelse på din mobiltelefon. Du kan inden ankomst oplyse os digitalt om dine medrejsende i din Min Landal-konto.

Flere spørgsmål og svar
Min Landal Konto
  • Hvordan kan jeg oprette en ny konto?

    Du kan nemt oprette en konto på hjemmesiden. Gå til 'login' og tryk så på 'Ny Konto'. Udfyld dine detaljer og klik på 'Registrer'. Du vil modtage en e-mail for at modtage en e-mail der bekræfter din konto.

  • Jeg har glemt mit kodeord. Hvad skal jeg gøre?

    Du kan oprette et nyt kodeord ved at klikke på 'glemt dit kodeord' på vores website. Gå til login siden og klik på 'Glemt dit kodeord '.

  • Hvor kan jeg se en status på min betaling?

    Fra din booking bekræftelse, kan du se sine booking informationer online. Du kan finde den nuværende status over din betaling(er) under 'betalings information'

Flere spørgsmål og svar
Andet Flere spørgsmål og svar
Gem dine favoritter Gem dine favorit parker og ferieboliger på din Landal konto og se dem på alle dine enheder!
Landal App

Download Landal GreenParks-appen

Med appen har du aktuelle og nyttige oplysninger vedrørende dit ophold, hurtigt og nemt ved hånden. Appen indeholder parkoversigt, aktivitetsoversigt og gode tips til hvad man kan foretage sig i området.

Download Landal app via Apple app store Download Landal app via google app store

Kontaktcenter

For mere information og bestilling, kan du kontakte kontaktcenter:


Telefon: +45 70 23 20 30

Åben alle dage 8:00-20:00

E-mail: info@landal.dk
Vi besvarer din e-mail inden for 24 timer

Feriepark kontakt informationer

Adressen og kørselsvejledninger for hver feriepark er vist under 'Praktiske informationer'.

Alle ferieparker

Presse

I Landal GreenParks presserum kan man læse de seneste pressemeddelelser.

CVR Landal Formidling ApS:

28842392

Kontorer

Varde office

Gl. Kjærvej 15

6800 Varde, Danmark

Information og booking

For mere information og booking kontakt:

+45 7023 2030

Trier kontor

Max-Planck-Straße 12

DE - 54296 Trier

Tyskland

+49-(0)1806 700 730

Leidschendam Hovedkontor

Bezuidenhoutseweg 78
2594 AX Den Haag
Holland
+31-(0)70-300 35 35 (ikke til køb, salg, informationer eller reservationer)

Postadresse
PO Box 95991
2509 CZ Den Haag
Holland


Zwolle kontor

Hanzelaan 320-328

8017 JP Zwolle

Holland

+31-(0)88-205 96 00 (generelet number)

+31-(0)88-205 97 00 (for ejere og managers)


Adresse:

PO Box 40224

8004 DE Zwolle

Holland