Jeg har booket et ophold og vil gerne ændre rejsedagene, ferieboligen eller opholdsperioden. Kan jeg det?
Hvis din ankomstdato (endnu) ikke ligger inden for 28 dage fra i dag, så kan du stadig ændre dine rejsedatoer. Du kan kontakte vores Contact Center via: +45 70 23 20 30. Vi står klar til at hjælpe dig. Bookingens lejebeløb forbliver det samme eller bliver større. Hvis den ændrede booking bliver dyrere, så betaler du forskellen oveni.

For reservationer med en ankomstdato inden for 28 dage er det desværre ikke muligt at ændre rejsedatoer.
 
Var dette svar hjælpsomt?
Mine personlige detaljer på bookingen er forkerte. Hvordan kan jeg ændre dem?
Hvis de personlige detaljer i din booking er forkerte, bedes du kontakte vores Contact Center på tlf. +45 70 23 20 30 eller pr. mail
Var dette svar hjælpsomt?
Jeg vil gerne ombooke til en anden park. Kan jeg det?
Hvis ankomstdatoen (endnu) ikke ligger inden for 28 dage fra i dag, så kan du godt ombooke dit ophold til en anden park. Du kan kontakte vores Contact Center. Vi står klar til at hjælpe dig. Bookingens lejebeløb forbliver det samme eller bliver større. Hvis den ændrede booking bliver dyrere, så betaler du forskellen oveni.

For reservationer med en ankomstdato inden for 28 dage er det desværre ikke muligt at ombooke opholdet til en anden park.
Var dette svar hjælpsomt?
Jeg vil gerne tilføje eller fjerne en medrejsende. Hvordan gør man det?
Det kan du nemt selv gøre i MinLandal-kontoen. Gå hen til informationen om din reservation, her kan du finde oplysningerne om dine medrejsende under ‘medrejsende’. Her kan du foretage ændringer om dine medrejsende: Du kan selv tilføje eller fjerne en medrejsende. Det kan være rejsefæller, der opholder sig det samme antal dage som dig. Men også logerende gæster, dvs. familie/venner, der f.eks. overnatter en nat. 

fra disse oplysninger beregner vi på ny den samlede pris på dit ophold.Vi giver dig besked om dette justerede beløb via e-mail.  Har du tilføjet en medrejsende? Så kan du under ‘Betalingsoplysninger’ betale det ekstra beløb, der er tilføjet. Eller drejer det sig om en person, der ikke længere tager med, og som du allerede har betalt for? Så får du denne del af beløbet tilbage ved ankomsten på parken.  
Var dette svar hjælpsomt?
Hvordan kan jeg bestille tilkøbspakker?
Du kan bestille tilkøb og/eller tilkøbspakker online, via Min Landal.
Var dette svar hjælpsomt?

Fandt du ikke det, du søgte?

Gå til Spørgsmål & Kontakt, og søg under et andet emne, eller kontakt vores kontaktcenter.