Klageprocedure

Har du ikke været helt tilfreds med Landal GreenParks‹ service og indsats i forbindelse med din ferie? I så tilfælde kan du vælge at indgive en klage. For at give dig den bedste service som muligt, beder vi dig om at følge denne klageprocedure.

Trin 1

Enhver klage bør i første omgang indgives direkte og på det sted, hvor du bor, så vi har mulighed for lokalt at tage os af klagen.

Trin 2

Skulle du føle, at en klage trods parkpersonalets omhyggelige bestræbelser ikke er blevet behandlet tilfredsstillende, kan du skriftligt per post eller mail indsende din klage, senest 30 dage efter du har forladt vores park. Af denne skal fremgå dit reservationsnummer, navn, adresse, datoerne for dit ophold, navnet på parken og nummeret på din feriebolig. Klagen vil derefter blive omhyggeligt behandlet.

Kontaktinformation
kontakt@landal.dk

Klager behandles inden for 14 dage fra datoen for modtagelsen. Hvis en klage har brug for en længere behandlingstid, vil du modtage et svar inden for fristen på 14 dage, der bekræfter modtagelsen og angiver, hvornår du kan forvente et mere detaljeret svar.

Trin 3

Skulle dette heller ikke føre til en tilfredsstillende løsning, har du op til tre måneder efter din afrejse fra parken til at indsende din klage til forbrugerklagenævnet, eller at bringe klagen til den kompetente domstol. Komiteens beslutning har effekt af en bindende udtalelse.

Læs de generelle betingelser