Betaling
Nej, det er desværre ikke muligt. Vi henviser dig gerne til vores generelle betingelser, hvor du kan se, hvilken betalingsfrist der gælder for dig. Her gøres ingen undtagelser. Hvis du ikke betaler inden for de fastsatte betalingsfrister, så må vi desværre annullere din reservation.
Det kan du gøre, når du foretager en ny reservation. Ved betalingsmuligheder kan du indtaste kortnummeret og sikkerhedskoden. Du kan også senere betale et udestående med dit gavekort eller din voucher. Hvis værdien på gavekortet eller voucheren er lavere, kan du betale det resterende beløb med betalingskort eller kreditkort. Har du flere gavekort? Du kan bruge flere gavekort til at betale for dit ophold.
Har du allerede betalt det hele? Så er det ikke længere muligt at benytte voucheren/gavekortet til den foretagne reservation. Godt at vide: Du kan ikke booke et ophold i Storbritannien med gavekortet og voucheren. Dette gælder også for parkerne Dormio Resort Eifeler Tor og Marissa.
Har du allerede betalt det hele? Så er det ikke længere muligt at benytte voucheren/gavekortet til den foretagne reservation. Godt at vide: Du kan ikke booke et ophold i Storbritannien med gavekortet og voucheren. Dette gælder også for parkerne Dormio Resort Eifeler Tor og Marissa.
Hvis du i mellemtiden har betalt, så kan du betragte påmindelsen som ikke afsendt. Du behøver så ikke at foretage dig noget.
Vi refunderer automatisk det for meget betalte beløb til din konto inden for få dage. Har du stadig ikke modtaget dette beløb inden for 28 dage? Kontakt venligst kontaktcentret pr. telefon eller via e-mail: info@landal.dk.
Ja, det kan du. På siden Mine bookinger kan du nemt indtaste dit bookingnummer, hovedbookerens efternavn og ankomstdatoen til parken.
Log ind på din konto
Det er desværre ikke muligt. Bookingen skal være betalt ved ankomsten til parken. Vi beder dig om at betale inden den forfaldsdato, der er nævnt på reservationsbekræftelsen. Hvis vi ikke modtager betaling inden forfaldsdatoen, annulleres reservationen. Der kan blive opkrævet afbestillingsgebyrer (i overensstemmelse med vores generelle vilkår og betingelser).
Ja, du vil modtage en e-mail med betalingsbekræftelse fra os. Du kan også se på din konto, at din betaling er blevet behandlet. Hvis du har overført beløbet, vil det tage 3 arbejdsdage, før din betaling er synlig på din konto. Du vil ikke modtage en separat e-mail med betalingsbekræftelse for en bankoverførsel.
Der skal betales 30% af det totale beløb, når du foretager en reservation. Betaling af det ovennævnte beløb skal ske senest 14 dage efter, Landal GreenParks har sendt dig din booking bekræftelse/faktura. Landal GreenParks skal modtage det resterende beløb af lejen senest 30 dage før starten af dit ophold hos Landal GreenParks.
I tilfælde af booking mindre end 30 dage før starten af dit ophold skal hele opholdet, betales senest 14 dage efter datoen på bekræftelsen og fakturaen.
Hvis du betaler med kreditkort, skal du betale det fulde beløb umiddelbart efter bookingen.
Bemærk venligst: Hvis vi ikke modtager betaling inden forfaldsdatoen, annulleres reservationen. Der kan blive opkrævet afbestillingsgebyrer (i overensstemmelse med vores generelle vilkår og betingelser).
I tilfælde af booking mindre end 30 dage før starten af dit ophold skal hele opholdet, betales senest 14 dage efter datoen på bekræftelsen og fakturaen.
Hvis du betaler med kreditkort, skal du betale det fulde beløb umiddelbart efter bookingen.
Bemærk venligst: Hvis vi ikke modtager betaling inden forfaldsdatoen, annulleres reservationen. Der kan blive opkrævet afbestillingsgebyrer (i overensstemmelse med vores generelle vilkår og betingelser).
Inden for en time, efter du har foretaget din reservation, modtager du en bekræftelse fra os med en faktura. Tjek altid fakturaen, så du er sikker på, at alt er korrekt. Er der noget, der ikke er rigtigt? Så ring til vores Contact Center via +45 70 23 20 30
Ændring af booking
Ja, det er muligt, hvis ankomstdatoen for dit ophold ikke ligger inden for de næste 28 dage. Kontakt venligst vores kontaktcenter via: +45 70 23 20 30 for at gøre dette. Vi hjælper dig gerne over telefonen. Bemærk venligst, at lejeprisen forbliver den samme, men kan også være højere. Hvis den ændrede booking bliver dyrere, betaler du differencen.
Er din ankomstdato inden for 28 dage? Så er det desværre ikke længere muligt at ændre opholdsperiode eller park.
Er din ankomstdato inden for 28 dage? Så er det desværre ikke længere muligt at ændre opholdsperiode eller park.
Det kan du nemt selv gøre i MinLandal-kontoen. Gå hen til informationen om din reservation, her kan du finde oplysningerne om dine medrejsende under ‘medrejsende’. Her kan du foretage ændringer om dine medrejsende: Du kan selv tilføje eller fjerne en medrejsende. Det kan være rejsefæller, der opholder sig det samme antal dage som dig. Men også logerende gæster, dvs. familie/venner, der f.eks. overnatter en nat.
Fra disse oplysninger beregner vi på ny den samlede pris på dit ophold.Vi giver dig besked om dette justerede beløb via e-mail. Har du tilføjet en medrejsende? Så kan du under ‘Betalingsoplysninger’ betale det ekstra beløb, der er tilføjet. Eller drejer det sig om en person, der ikke længere tager med, og som du allerede har betalt for? Så får du denne del af beløbet tilbage ved ankomsten på parken.
Fra disse oplysninger beregner vi på ny den samlede pris på dit ophold.Vi giver dig besked om dette justerede beløb via e-mail. Har du tilføjet en medrejsende? Så kan du under ‘Betalingsoplysninger’ betale det ekstra beløb, der er tilføjet. Eller drejer det sig om en person, der ikke længere tager med, og som du allerede har betalt for? Så får du denne del af beløbet tilbage ved ankomsten på parken.
Selvfølgelig kan du reservere (ekstra) børnemøbler. Oplys ved bestilling:
- Første barneseng er gratis, men med obligatorisk linned til dkr. 71,- pr. person
- Ekstra barneseng inkl. sengelinned dkr. 116,-
- Første barnestol er gratis
- Ekstra barnestol dkr. 41,-
Du kan bestille tilkøb og/eller tilkøbspakker online, via Min Landal.
Det er ikke et problem, hvis du ankommer før eller efter det angivne tidspunkt. Du behøver ikke at give os besked, medmindre du ankommer, efter at receptionen har lukket. I så fald beder vi dig kontakte parkens reception for at få oplyst, hvor du kan finde nøglen.
Ændre personlige data
Hvis de personlige detaljer i din booking er forkerte, bedes du kontakte vores Contact Center på tlf. +45 70 23 20 30 eller pr. mail
Log ind, og ændr din kodeord under 'Mine oplysninger'. Har du glemt din kodeord? Så gå til loginskærmen, og vælg 'Glemt kodeord'.