Jeg har booket et ophold og vil gerne ændre periode eller park. Er det muligt?
Ja, det er muligt, hvis ankomstdatoen for dit ophold ikke ligger inden for de næste 28 dage. Kontakt venligst vores kontaktcenter via: +45 70 23 20 30 for at gøre dette. Vi hjælper dig gerne over telefonen. Bemærk venligst, at lejeprisen forbliver den samme, men kan også være højere. Hvis den ændrede booking bliver dyrere, betaler du differencen.

Er din ankomstdato inden for 28 dage? Så er det desværre ikke længere muligt at ændre opholdsperiode eller park.
 
Var dette svar hjælpsomt?
Hvordan kan jeg bestille tilkøbspakker?
Du kan bestille tilkøb og/eller tilkøbspakker online, via Min Landal.
Var dette svar hjælpsomt?
Kan jeg reservere (ekstra) børnemøbler, når jeg booker?
Selvfølgelig kan du reservere (ekstra) børnemøbler. Oplys ved bestilling:
  • Første barneseng er gratis, men med obligatorisk linned til dkr. 71,- pr. person
  • Ekstra barneseng inkl. sengelinned dkr. 116,-
  • Første barnestol er gratis
  • Ekstra barnestol dkr. 41,-
Var dette svar hjælpsomt?
Jeg har angivet et forventet ankomsttidspunkt, men det har ændret sig. Er det en dårlig ting?
Det er ikke et problem, hvis du ankommer før eller efter det angivne tidspunkt. Du behøver ikke at give os besked, medmindre du ankommer, efter at receptionen har lukket. I så fald beder vi dig kontakte parkens reception for at få oplyst, hvor du kan finde nøglen.
Var dette svar hjælpsomt?
Jeg vil gerne tilføje eller fjerne en medrejsende. Hvordan gør man det?
Det kan du nemt selv gøre i MinLandal-kontoen. Gå hen til informationen om din reservation, her kan du finde oplysningerne om dine medrejsende under ‘medrejsende’. Her kan du foretage ændringer om dine medrejsende: Du kan selv tilføje eller fjerne en medrejsende. Det kan være rejsefæller, der opholder sig det samme antal dage som dig. Men også logerende gæster, dvs. familie/venner, der f.eks. overnatter en nat. 

Fra disse oplysninger beregner vi på ny den samlede pris på dit ophold.Vi giver dig besked om dette justerede beløb via e-mail.  Har du tilføjet en medrejsende? Så kan du under ‘Betalingsoplysninger’ betale det ekstra beløb, der er tilføjet. Eller drejer det sig om en person, der ikke længere tager med, og som du allerede har betalt for? Så får du denne del af beløbet tilbage ved ankomsten på parken.  
Var dette svar hjælpsomt?
Kan nogen overnatte under en del af opholdet?
Ja, nogen kan overnatte under en del af opholdet. Det skal dog passe med det maksimale antal personer i boligen. Så hvis du bor i en 4C-indkvartering med 4 senge, kan der højst bo 4 personer. Der kan ikke placeres ekstra senge. 

Hvis du venter en gæst, kan du nemt angive dette under 'Rejseselskab' på din konto. Vi beder dig om at angive gæster i forbindelse med et bidrag til turistskat og sengelinned. Du kan tilføje og fjerne gæst(er) op til 1 dag før ankomst. Hvis du stadig ønsker at tage nogen med på ankomstdagen eller ønsker at fjerne dem, bedes du kontakte kontaktcentret. Hvis nogen kun kommer på besøg i løbet af dagen, behøver du ikke at anmelde dem.
 
Var dette svar hjælpsomt?

Fandt du ikke det, du søgte?

Gå til Spørgsmål & Kontakt, og søg under et andet emne, eller kontakt vores kontaktcenter.