Hvad gør jeg hvis jeg ikke har modtaget en bekræftelse på mail?
Du vil modtage en reservationsbekræftelse fra os via e-mail inden for en time. For at være sikker skal du tjekke din spam mail og sikre dig, at den ikke ligger der. Du kan se din booking online på din Landal-konto og foretage betalingen her.

Er dette ikke tilfældet?
Udfyld venligst dine oplysninger via nedenstående link, så sender vi dig bekræftelsen igen. Du kan også se din reservation direkte online på din Landal-konto.
Få gensendt bekræftelse her Var dette svar hjælpsomt?
Jeg har mistet min booking bekræftelse. Hvad skal jeg gøre?
Du vil modtage din booking bekræftelse og faktura via e-mail inden for 1 time, efter din booking er blevet behandlet. Tjek for en sikkerheds skyld, om den ikke findes blandt dine uønskede e-mails.

Er dette ikke tilfældet?
Udfyld venligst dine oplysninger via nedenstående link, så sender vi dig bekræftelsen igen. Du kan også se din reservation direkte online på din Landal-konto.
Anmod om bekræftelse igen Var dette svar hjælpsomt?
Hvor kan jeg finde fakturaen for min booking?
Du kan finde fakturaen i reservationsbekræftelsen, som du har modtaget fra os pr. e-mail.
Var dette svar hjælpsomt?
Kan jeg forhåndsreservere en booking?
Nej, det er desværre ikke muligt. Har du foretaget en reservation, som ikke finder sted inden for 30 dage? Så har du 14 dages betænkningstid til at gøre din reservation endelig. Betaler du ikke inden for 14 dage, efter du har booket? Så udløber din foreløbige reservation uden omkostninger.
Var dette svar hjælpsomt?

Fandt du ikke det, du søgte?

Gå til Spørgsmål & Kontakt, og søg under et andet emne, eller kontakt vores kontaktcenter.