Jeg har et spørgsmål om:

Opret konto

Kan jeg se min reservation uden at have en konto?
Ja, via Mine bookinger kan du også se og betale for din booking ved hjælp af dine bookingoplysninger. Her skal du blot indtaste reservationsnummeret, hovedbookerens efternavn og ankomstdatoen til parken.

Vi anbefaler, at du opretter en konto, så du kan linke din booking i Landal-appen. Så har du alle de praktiske oplysninger lige ved hånden. Hvis du vil vide mere om Landal-appen, kan du tage et kig her.
 
Var dette svar hjælpsomt?
Hvordan kan jeg oprette en ny konto?
Det kan du nemt gøre her.
Var dette svar hjælpsomt?
Jeg har ikke modtaget nogen mail til bekræftelse af min konto, hvad nu?
Måske har du allerede en konto. Prøv at logge ind, eller vælg 'glemt adgangskode'. Du kan så lave en ny adgangskode via en mail, du modtager fra os. Tjek for en sikkerheds skyld din mappe med uønsket mail.
Var dette svar hjælpsomt?
Hvordan kan jeg tilføje et ophold til min konto eller Landal-app?
Hvis du var logget ind, da din booking blev foretaget, er din booking automatisk på din konto og i appen. Det er nemt! 

Hvis du vil tilføje en booking i appen, skal du gå til fanen "Bookinger" og klikke på "Tilføj booking". På din konto på hjemmesiden skal du på oversigtssiden klikke på den blå knap 'Tilføj' under 'Alle dine bookinger på en række'. Indtast bookingnummeret på din booking her. Det finder du i den bekræftelse, du har modtaget via e-mail.

Du kan kun knytte et bookingnummer til den e-mailadresse, som bookingen blev foretaget med. Så det er kun hovedbookeren, der kan tilføje opholdet til sin konto. 

Bemærk, at hvis du har foretaget en booking på en britisk park, er det (endnu) ikke muligt at linke din booking i appen. Du kan dog se parken med faciliteter og aktiviteter. 
 
Var dette svar hjælpsomt?
Jeg vil slette min konto. Hvordan kan jeg gøre det?
Du kan desværre ikke slette din konto selv i øjeblikket. Vi kan slette dine kontodetaljer for dig. Ring til Contact Centeret på 70 23 20 30

*Bemærk: Når du forspørger på at få slettet dine personlige detaljer, vil du ikke modtage en bekræftelse.
Var dette svar hjælpsomt?

Log ind

Hvordan logger jeg ind på Min Landal-konto?
Gå til "Log ind" og indtast dine kontooplysninger.
Log ind på min konto Var dette svar hjælpsomt?
Jeg kan ikke logge ind. Hvad skal jeg gøre?
Tjek igen de data, du har indtastet, er der ingen stavefejl? Du kan også logge ind med en kode eller et log-in-link i stedet for en adgangskode. Du kan nemt anmode om disse via siden Min booking

Har du glemt din adgangskode? Anmod om en ny adgangskode nedenfor. Det kan tage op til 1 minut, før du modtager e-mailen. Tjek din spam-boks for at være sikker.  

Godt at vide: Dine login-oplysninger til Landal-appen og hjemmesiden er de samme.
 
Gendan min adgangskode Var dette svar hjælpsomt?
Jeg har glemt min kodeord. Hvad nu?

Gå til 'Log ind', og vælg 'Glemt kodeord'. Du modtager derefter en e-mail fra os, hvormed du kan vælge en ny kodeord.

Var dette svar hjælpsomt?
Jeg har glemt e-mail adressen til min konto. Hvad skal jeg gøre?
Prøv at logge ind med din e-mailadresse, og vælg 'Glemt kodeord'.

Bliver din e-mailadresse ikke genkendt? Så opret en ny konto her.
Var dette svar hjælpsomt?
Jeg får beskeden 'e-mailen eksisterer allerede'. Hvad skal jeg gøre?
Du prøver at lave en ny konto med en e-mail adresse fra en konto der allerede eksisterer. Gå til 'Glemt dit password' og følg step by step der.
Var dette svar hjælpsomt?
Jeg får beskeden 'ugyldigt login eller password'. Hvad skal jeg gøre?
Denne besked betyder at vi ikke genkender e-mail adressen eller det password du har indtastet.

Glemt dit password
Hvis du har glemt dit password, gå til ‘Glemt dit password’ på login siden.

Hvis dine login detaljer er korrekte
Noter din e-mail adresse og kontakt os via Contact Centeret på 70 23 20 30.
Var dette svar hjælpsomt?

Landal-appen

Hvordan logger jeg ind på Landal-appen?
Du skal logge ind med den samme e-mailadresse og adgangskode, som du bruger til at logge ind på hjemmesiden. Log altid ind med den e-mailadresse, som du brugte til at foretage din booking hos Landal. Din booking er knyttet til denne.

Har du glemt din adgangskode?
Gå til "Glemt adgangskode", når du logger ind. Du vil modtage en e-mail fra os for at nulstille din adgangskode. Sørg for også at tjekke din spam-mappe. Har du ikke modtaget en e-mail? Så har du sandsynligvis ikke en konto med denne e-mailadresse. Opret en konto her.

Vigtigt: På nogle parker skal du bruge en anden konto for at reservere en aktivitet eller en facilitet i appen. Desværre er disse to konti endnu ikke forbundet med hinanden.
Var dette svar hjælpsomt?
Jeg kan ikke logge ind i appen, hvad skal jeg gøre?
Hvor er det irriterende, at det ikke virker. Vi har listet nogle trin til stadig at logge ind i appen.
  • Sørg for, at du har en fungerende internetforbindelse.
  • I appen vil du se en fejlmeddelelse, som indikerer, om kontoen eksisterer.
  • Hvis du har en eksisterende konto på denne e-mailadresse, anbefaler vi, at du anmoder om en ny adgangskode.
  • Tjek, om der er en opdatering til appen i App Store.
  • Er det tilfældet? Opdater appen til den nyeste version, og log ind igen.
  • Luk appen helt, og prøv igen.
  • Virker det ikke? Slet så appen helt fra din telefon, og download appen igen.
  • Hvis det heller ikke virker, skal du anmode om en ny adgangskode.
Var dette svar hjælpsomt?
Er jeg forpligtet til at bruge Landal-appen under mit ophold?
Nej, bestemt ikke. Du kan også stadig henvende dig i receptionen med alle dine spørgsmål.

Landal er blevet udnævnt til det mest bæredygtige rejsebrand i Holland. Ved at give vigtige oplysninger via Landal-appen er det muligt at reducere papirforbruget på parkerne betydeligt. Det er derfor, vi lægger stor vægt på at bruge Landal-appen.
Var dette svar hjælpsomt?
Hvilke oplysninger kan jeg finde i Landal-appen?
Se alt om vores Landal App, og hvorfor den er interessant under dit ophold her.
Var dette svar hjælpsomt?
Kan jeg godt bruge Landal-appen, selvom jeg ikke har nogen reservation?
Ja, bestemt! Vælg den park, som du gerne vil vide mere om, og udforsk vores flotte feriedestinationer. Glem selvfølgelig ikke at downloade Landal-appen.
Var dette svar hjælpsomt?
Jeg har logget ind i appen, men min reservation er ikke koblet til endnu. Hvordan gør man det?
Følg denne vejledning eller se videoen nedenfor: 
  • Klik på "Booking" nederst
  • Klik på teksten "Tilføj reservation"
  • Indtast din bookings reservationsnummer. Dette nummer kan du finde i reservationsbekræftelsen, som du har modtaget pr. e-mail
  • Din reservation er nu koblet til!
  • Klik på ‘Booking’ for at se oplysningerne om din reservation.
Du kan kun knytte et bookingnummer til den e-mailadresse, der blev brugt til at foretage bookingen. Så det er kun hovedbookeren, der kan tilføje opholdet til sin konto. 

Bemærk, at hvis du har foretaget en booking på en park i Storbritannien, er det (endnu) ikke muligt at linke din booking i appen. Du kan dog se parkens faciliteter og aktiviteter.
Se video Var dette svar hjælpsomt?
Jeg har booket flere ferieboliger samtidigt, hvordan kan jeg tilføje denne reservation i appen?
Følg disse trin for at tilføje bookingen til appen eller se instruktionsvideoen nedenfor:
  • Gå til Landal-appen
  • Log ind med din Min Landal-konto
  • Klik på "Booking" nederst
  • Klik på teksten "Tilføj reservation"
  • Indtast din bookings reservationsnummer. Dette nummer kan du finde i reservationsbekræftelsen, som du har modtaget pr. e-mail
  • Din reservation er nu koblet til!
  • Klik på ‘Booking’ for at se oplysningerne om din reservation.
Se instruktionsvideo Var dette svar hjælpsomt?
Med hvilke oplysninger kan jeg logge ind i Landal-appen?
For at logge ind, skal du bruge de samme oplysninger som til din MinLandal-konto.
Se instruktionsvideo Var dette svar hjælpsomt?

Fandt du ikke det, du søgte?

Gå til Spørgsmål & Kontakt, og søg under et andet emne, eller kontakt vores kontaktcenter.