Jeg kan ikke se min booking (mere), hvad skal jeg gøre?
For at kunne administrere din booking skal du have en konto. Du kan nemt oprette en konto via Mine bookinger.

Kan du ikke logge ind, men vil du alligevel se eller betale for din booking? Det kan du heldigvis også gøre uden at logge ind. Gå til Mine bookinger i menuen og vælg Indtast bookingnummer eller Se din booking.

Godt at vide: Bookinger til en park i Storbritannien eller et af Alps Resorts er aldrig synlige i din konto, men du kan altid se og betale dem ved at følge ovenstående trin.

Nye bookinger
Efter du har foretaget en booking, kan det tage op til 30 minutter, før den er synlig i din konto. Vent derfor altid et øjeblik, før du kontakter os.

Tidligere bookinger
Tidligere bookinger (som du allerede har afholdt) er midlertidigt ikke synlige i din konto. Vi arbejder på en løsning og forventer, at disse bookinger vil være tilgængelige igen inden for cirka to uger. Vil du tjekke igen på et senere tidspunkt?
Var dette svar hjælpsomt?
Hvordan logger jeg ind på Min Landal-konto?
Gå til "Log ind" og indtast dine kontooplysninger.
Log ind på min konto Var dette svar hjælpsomt?
Jeg kan ikke logge ind. Hvad skal jeg gøre?
Tjek igen de data, du har indtastet, er der ingen stavefejl? Du kan også logge ind med en kode eller et log-in-link i stedet for en adgangskode. Du kan nemt anmode om disse via siden Min booking

Har du glemt din adgangskode? Anmod om en ny adgangskode nedenfor. Det kan tage op til 1 minut, før du modtager e-mailen. Tjek din spam-boks for at være sikker.  

Godt at vide: Dine login-oplysninger til Landal-appen og hjemmesiden er de samme.
 
Gendan min adgangskode Var dette svar hjælpsomt?
Jeg har glemt min kodeord. Hvad nu?

Gå til 'Log ind', og vælg 'Glemt kodeord'. Du modtager derefter en e-mail fra os, hvormed du kan vælge en ny kodeord.

Var dette svar hjælpsomt?
Jeg har glemt e-mail adressen til min konto. Hvad skal jeg gøre?
Prøv at logge ind med din e-mailadresse, og vælg 'Glemt kodeord'.

Bliver din e-mailadresse ikke genkendt? Så opret en ny konto her.
Var dette svar hjælpsomt?
Jeg får beskeden 'e-mailen eksisterer allerede'. Hvad skal jeg gøre?
Du prøver at lave en ny konto med en e-mail adresse fra en konto der allerede eksisterer. Gå til 'Glemt dit password' og følg step by step der.
Var dette svar hjælpsomt?
Jeg får beskeden 'ugyldigt login eller password'. Hvad skal jeg gøre?
Denne besked betyder at vi ikke genkender e-mail adressen eller det password du har indtastet.

Glemt dit password
Hvis du har glemt dit password, gå til ‘Glemt dit password’ på login siden.

Hvis dine login detaljer er korrekte
Noter din e-mail adresse og kontakt os via Contact Centeret på 70 23 20 30.
Var dette svar hjælpsomt?

Fandt du ikke det, du søgte?

Gå til Spørgsmål & Kontakt, og søg under et andet emne, eller kontakt vores kontaktcenter.