Ofte stillede spørgsmål

Opret konto
  • Der er tekniske forstyrrelser i Min Landal. Hvad nu?

    I tilfælde af tekniske forstyrrelser, tilrådes det at prøve at logge ind på din konto igen senere på dagen eller dagen efter. I mellemtiden gør vi alt, hvad vi kan for at løse problemet så hurtigt som muligt.

  • Jeg har ikke modtaget nogen verifikationsmail til at bekræfte min konto, hvad nu?

    Det kan vare nogle minutter, før du modtager mailen. Kig i din mailboks igen efter et par minutter, og kig også efter i din mappe med spam. 
    Har du stadig ikke fundet nogen mail? Prøv så at oprette din konto igen, og kig godt efter, at der ikke er nogen stavefejl i din e-mailadresse. Hvis du har prøvet alt, og det alligevel ikke lykkes, så kontakt os. 

     

  • Hvordan kan jeg oprette en ny konto?

    Du kan nemt oprette en konto på hjemmesiden. Gå til 'login' og tryk så på 'Ny Konto'. Udfyld dine detaljer og klik på 'Registrer'. Du vil modtage en e-mail for at modtage en e-mail der bekræfter din konto.

  • Hvordan kan jeg tilføje en booking til min konto

    I booking bekræftelsen som du modtager af os efter du har booket.vil du finde et link til 'Mine bookinger'. Her skal du vælge 'Rediger min booking' på min konto. Her kan du tilføje din booking til din konto*.

    *Bemærk, du kan kun tilføje en booking hvis du hvis denne er den samme som den e-mail adresse du har brugt på din konto.

  • Jeg vil slette min konto. Hvordan kan jeg gøre det?

    Du kan desværre ikke slette din konto selv i øjeblikket. Vi kan slette dine kontodetaljer for dig. Ring til Contact Centeret på +45 70 23 20 30* 

    *Bemærk: Når du forspørger på at få slettet dine personlige detaljer, vil du ikke modtage en bekræftelse.

Log ind
  • Jeg har glemt mit kodeord. Hvad skal jeg gøre?

    Du kan oprette et nyt kodeord ved at klikke på 'glemt dit kodeord' på vores website. Gå til login siden og klik på 'Glemt dit kodeord '.

  • Jeg kan ikke logge ind. Hvad skal jeg gøre?

    Har du allerede en konto?
    Så har du sandsynligvis indtastet en forkert e-mailadresse eller adgangskode. Du kan prøve at logge ind med én af dine e-mailadresser og vælge 'Glemt adgangskode'. Du kan så logge ind med den nye adgangskode. Hvis vi ikke genkender din e-mailadresse, eller hvis den nye adgangskode heller ikke virker, så kan du oprette en ny konto. 

    Endnu ingen konto? 
    Så kan du oprette en konto via hjemmesiden. Gå til 'Log ind' og derefter til 'Ingen konto'. Indtast dine oplysninger, og klik på 'Registrer'. Du modtager en e-mail, så du kan bekræfte din konto.

    Kan du se en meddelelse?
    Hvis du ser en meddelelse, så prøv igen senere. Der kan være tekniske forstyrrelser i Min Landal. Hvis du hele tiden får den samme meddelelse, så henvend dig til vores kontaktcenter.

  • Jeg har glemt e-mail adressen til min konto. Hvad skal jeg gøre?

    Du kan prøve at logge ind med en af dine e-mail adresser, og vælge 'Glemt dit password'. Hvis e-mail adressen ikke er brugt før, kan du lave en ny konto.

  • Jeg får beskeden 'E-mailen eksisterer allerede'. Hvad skal jeg gøre?

    Du prøver at lave en ny konto med en e-mail adresse fra en konto der allerede eksisterer. Tag tilbage til login siden og vælg 'Glemt dit password'.

  • Jeg får beskeden 'ugyldigt login eller password'. Hvad skal jeg gøre?

    Denne besked betyder at vi ikke genkender e-mail adressen eller det password du har indtastet.

    Glemt dit password.
    Hvis du har glemt dit password, gå til ‘Glemt dit password’ På login siden.

    Hvis dine login detaljer er korrekte. 
    Noter din E-mail adresse og kontakt os via Contact Centeret på .

Administrere booking
  • Hvor kan jeg se en status på min betaling?

    Fra din booking bekræftelse, kan du se sine booking informationer online. Du kan finde den nuværende status over din betaling(er) under 'betalings information'

  • Hvor kan jeg finde min faktura?

    Fakturaen er ikke synlig online. Du kan finde din faktura i den e-mail booking bekræftelse vi sendte dig.

    Hvor finder jeg mine nuværende betalingsinformationer?
    De nuværende betalingsinfromatier kan du få adgang til online på din egen booking side.  

  • Hvorfor kan jeg ikke se min booking på min konto?

    En reservation kan kun blive gemt i din konto, hvis e-mailadressen er den samme som den i reservationen. Tror du, at du har brugt den rette e-mailadresse? Så log ind på din Min Landal konto, og tilføj reservationen manuelt. Det kan du gøre ved at indtaste dit reservationsnummer under ‘Tilføj din booking’. Dette kan du se foroven med det samme, når du er logget ind på Min Landal. Du kan bl.a. finde dit reservationsnummer i bekræftelsesmailen på din booking. 

    Har du kigget godt efter, at der ikke er nogen stavefejl, men lykkes det alligevel ikke? Så kontakt os pr. telefon på .

     

Ændre data
  • Hvordan underretter jeg jer om skift af adresse?

    I øjeblikket er det ikke muligt at ændre adresse online. For at ændre din adresse skal du kontakte contact centeret på: .

  • Hvordan underretter jeg jer om en navneændring?

    Ændring af mit navn på min konto.
    Du kan ændre dit navn på din konto under 'Mine detaljer'. Du skal først logge ind på vores hjemmeside.

    Ændring af mit navn i min booking.
    I øjeblikket er det kun muligt at forspørge på navneændring i din booking via telefon. For at gøre det, bedes du ar ringe til Vontact Centeret på: .

  • Hvordan ændrer jeg e-mail adressen jeg har brugt til min Landal konto?

    Du kan ændre din e-mail adresse i din konto under 'Mine detaljer'. Først skal du logge ind med din gamle e-mail adresse på vores hjemmeside.

  • Hvordan kan jeg nulstille mit password?

    Du kan ændrre dit password på din konto under 'Mine detaljer'. Hvis du har glemt dit password, kan du vælge ' glemt dit password' på login siden.