Jeg har et spørgsmål om:

Opret konto

Hvordan kan jeg oprette en ny konto?
Det kan du nemt gøre her.
Var dette svar hjælpsomt?
Jeg har ikke modtaget nogen mail til bekræftelse af min konto, hvad nu?
Måske har du allerede en konto. Prøv at logge ind, eller vælg 'glemt adgangskode'. Du kan så lave en ny adgangskode via en mail, du modtager fra os. Tjek for en sikkerheds skyld din mappe med uønsket mail.
Var dette svar hjælpsomt?
Hvordan kan jeg tilføje et ophold til min konto eller Landal-app?
Log ind, og tilføj reservationsnummeret fra din foretagne reservation. Du kan finde dit reservationsnummer i den bekræftelse, du har modtaget pr. mail. Efter tilføjelse af dit ophold kan du finde dit bookede ophold under ‘mine reservationer’. Er du allerede logget ind, når du booker? Så tilføjer vi automatisk din reservation.
Var dette svar hjælpsomt?
Jeg vil slette min konto. Hvordan kan jeg gøre det?
Du kan desværre ikke slette din konto selv i øjeblikket. Vi kan slette dine kontodetaljer for dig. Ring til Contact Centeret på +45 70 23 20 30* 

*Bemærk: Når du forspørger på at få slettet dine personlige detaljer, vil du ikke modtage en bekræftelse.
Var dette svar hjælpsomt?

Log ind

Jeg kan ikke logge ind. Hvad skal jeg gøre?
Hvis du allerede har en konto, så har du måske indtastet forkerte oplysninger. Prøv igen, eller vælg 'glemt adgangskode'. Du kan så lave en ny adgangskode, som du kan logge ind med. Tjek for en sikkerheds skyld din mappe med uønsket mail. Har du ingen konto endnu? Så opret en konto Godt at vide: Dine loginoplysninger er de samme til både appen og websiden.
Var dette svar hjælpsomt?
Jeg har glemt min kodeord. Hvad nu?

Gå til 'Log ind', og vælg 'Glemt kodeord'. Du modtager derefter en e-mail fra os, hvormed du kan vælge en ny kodeord.

Var dette svar hjælpsomt?
Jeg har glemt e-mail adressen til min konto. Hvad skal jeg gøre?
Prøv at logge ind med din e-mailadresse, og vælg 'Glemt kodeord'. Bliver din e-mailadresse ikke genkendt? Så opret en ny konto.
Var dette svar hjælpsomt?
Jeg får beskeden 'E-mailen eksisterer allerede'. Hvad skal jeg gøre?
Du prøver at lave en ny konto med en e-mail adresse fra en konto der allerede eksisterer. Tag tilbage til login siden og vælg 'Glemt dit password'.
Var dette svar hjælpsomt?
Jeg får beskeden 'ugyldigt login eller password'. Hvad skal jeg gøre?
Denne besked betyder at vi ikke genkender e-mail adressen eller det password du har indtastet.

Glemt dit password.
Hvis du har glemt dit password, gå til ‘Glemt dit password’ På login siden.

Hvis dine login detaljer er korrekte. 
Noter din E-mail adresse og kontakt os via Contact Centeret på .
Var dette svar hjælpsomt?
Med hvilke oplysninger kan jeg logge ind i Landal-appen?
Her skal du bruge de samme oplysninger som til din MinLandal-konto.
Var dette svar hjælpsomt?

Administrere booking

Hvor kan jeg finde oplysninger om mine betalinger?
Log ind, og gå til 'Mine reservationer'. Vælg en reservation, og kig under betalingsoplysninger.
Var dette svar hjælpsomt?
Jeg har booket flere ferieboliger samtidigt, hvordan kan jeg tilføje denne reservation til MinLandal-konto?
Det er desværre endnu ikke muligt at koble en kombinationsreservation til din MinLandal-konto eller Landal-appen. Hvis du gerne vil tilføje eller fjerne medrejsende, afbestille din reservation eller tilføje et tilkøb, kan du henvende dig til vores Contact Center.
Var dette svar hjælpsomt?
Jeg har mistet min bekræftelse. Hvad skal jeg gøre?
Venligst ring til Contact Centeret .
Var dette svar hjælpsomt?
Hvor kan jeg finde fakturaen for min booking?
Du kan finde fakturaen i reservationsbekræftelsen, som du har modtaget fra os pr. e-mail.
Var dette svar hjælpsomt?
Hvorfor kan jeg ikke se min reservation på min konto?
• Er den e-mailadresse, som du er logget ind med, den samme e-mailadresse, som du opgav ved bookingen? Du kan kun tilføje en reservation til din konto, hvis e-mailadressen er den samme.
• Har du foretaget din reservation med en anden e-mailadresse? Så ændr din e-mailadresse under ‘mine oplysninger’. Eller opret en ny konto.
• Bruger du den rette e-mailadresse? Så log ind på din konto, og tilføj reservationen manuelt. Indtast dit reservationsnummer under ‘tilføj din foretagne reservation’. Du vil så kunne se denne reservation på din konto.
• Lykkes det ikke? Så kontakt os gerne.
Var dette svar hjælpsomt?

Ændre data

Hvordan underretter jeg jer om skift af adresse?
Det er endnu ikke muligt selv at ændre dette online. Henvend dig gerne til vores Contact Center på , hvor vi står klar til at hjælpe dig.
Var dette svar hjælpsomt?
Hvordan underretter jeg jer om en navneændring?
Det kan du nemt gøre via din MinLandal-konto. Under 'Mine oplysninger' kan du ændre dit navn. Har du foretaget en booking, og vil du gerne ændre navnet? Så kontakt os pr. telefon.
Var dette svar hjælpsomt?
Hvordan kan jeg ændre den e-mailadresse, jeg bruger til min konto?
Log ind via din konto, og ændr din e-mailadresse under 'mine oplysninger'. Sørg for, at det er den samme e-mailadresse, som du har foretaget din reservation med.
Var dette svar hjælpsomt?
Hvordan kan jeg nulstille mit password?
Log ind, og ændr din kodeord under 'Mine oplysninger'. Har du glemt din kodeord? Så gå til loginskærmen, og vælg 'Glemt kodeord'.
Var dette svar hjælpsomt?

Fandt du ikke det, du søgte?

Gå til Spørgsmål & Kontakt, og søg under et andet emne, eller kontakt vores kontaktcenter.