Ofte stillede spørgsmål
-
Hvordan kan jeg oprette en ny konto?
Du kan nemt oprette en konto på hjemmesiden. Gå til 'login' og tryk så på 'Ny Konto'. Udfyld dine detaljer og klik på 'Registrer'. Du vil modtage en e-mail for at modtage en e-mail der bekræfter din konto.
-
Jeg har mistet min bekræftelse. Hvad skal jeg gøre?
Venligst ring til Contact Centeret .
-
Hvordan kan jeg tilføje en booking til min konto
I booking bekræftelsen som du modtager af os efter du har booket.vil du finde et link til 'Mine bookinger'. Her skal du vælge 'Rediger min booking' på min konto. Her kan du tilføje din booking til din konto*.
*Bemærk, du kan kun tilføje en booking hvis du hvis denne er den samme som den e-mail adresse du har brugt på din konto. -
Jeg vil slette min konto. Hvordan kan jeg gøre det?
Du kan desværre ikke slette din konto selv i øjeblikket. Vi kan slette dine kontodetaljer for dig. Ring til Contact Centeret på +45 70 23 20 30* eller stil dit spørgsmål i kontakt formualeren.
*Bemærk: Når du forspørger på at få slettet dine personlige detaljer, vil du ikke modtage en bekræftelse.
-
Jeg har glemt mit kodeord. Hvad skal jeg gøre?
Du kan oprette et nyt kodeord ved at klikke på 'glemt dit kodeord' på vores website. Gå til login siden og klik på 'Glemt dit kodeord '.
-
Jeg kan ikke logge ind. Hvad skal jeg gøre?
Har du allerede en konto?
Hvis ikke, se spørgsmål 1.
Får du en besked?
Hvis du ikke får en besked, kontakt os via kontakt formelen. -
Jeg har glemt e-mail adressen til min konto. Hvad skal jeg gøre?
Du kan prøve at logge ind med en af dine e-mail adresser, og vælge 'Glemt dit password'. Hvis e-mail adressen ikke er brugt før, kan du lave en ny konto.
-
Jeg får beskeden 'E-mailen eksisterer allerede'. Hvad skal jeg gøre?
Du prøver at lave en ny konto med en e-mail adresse fra en konto der allerede eksisterer. Tag tilbage til login siden og vælg 'Glemt dit password'.
-
Jeg får beskeden 'ugyldigt login eller password'. Hvad skal jeg gøre?
Denne besked betyder at vi ikke genkender e-mail adressen eller det password du har indtastet.
Glemt dit password.
Hvis du har glemt dit password, gå til ‘Glemt dit password’ På login siden.
Hvis dine login detaljer er korrekte.
Noter din E-mail adresse og kontakt os via Contact Centeret på .
-
Hvor kan jeg se en status på min betaling?
Fra din booking bekræftelse, kan du se sine booking informationer online. Du kan finde den nuværende status over din betaling(er) under 'betalings information'
-
Hvor kan jeg finde min faktura?
Fakturaen er ikke synlig online. Du kan finde din faktura i den e-mail booking bekræftelse vi sendte dig.
Hvor finder jeg mine nuværende betalingsinformationer?
De nuværende betalingsinfromatier kan du få adgang til online på din egen booking side. -
Hvorfor kan jeg ikke se min booking på min konto?
En booking bliver kun gemt på din konto hvis din e-mail adresse er den samme, som den e-mail adresse du har anvendt til at booke. For mere information, kontakt Contack Centeret på .
-
Hvordan underretter jeg jer om skift af adresse?
I øjeblikket er det ikke muligt at ændre adresse online. For at ændre din adresse skal du kontakte contact centeret på: .
-
Hvordan underretter jeg jer om en navneændring?
Ændring af mit navn på min konto.
Du kan ændre dit navn på din konto under 'Mine detaljer'. Du skal først logge ind på vores hjemmeside.
Ændring af mit navn i min booking.
I øjeblikket er det kun muligt at forspørge på navneændring i din booking via telefon. For at gøre det, bedes du ar ringe til Vontact Centeret på: . -
Hvordan ændrer jeg e-mail adressen jeg har brugt til min Landal konto?
Du kan ændre din e-mail adresse i din konto under 'Mine detaljer'. Først skal du logge ind med din gamle e-mail adresse på vores hjemmeside.
-
Hvordan kan jeg nulstille mit password?
Du kan ændrre dit password på din konto under 'Mine detaljer'. Hvis du har glemt dit password, kan du vælge ' glemt dit password' på login siden.