Hvordan kan jeg oprette en ny konto?
Det kan du nemt gøre her.
Var dette svar hjælpsomt?
Jeg har ikke modtaget nogen mail til bekræftelse af min konto, hvad nu?
Måske har du allerede en konto. Prøv at logge ind, eller vælg 'glemt adgangskode'. Du kan så lave en ny adgangskode via en mail, du modtager fra os. Tjek for en sikkerheds skyld din mappe med uønsket mail.
Var dette svar hjælpsomt?
Hvordan kan jeg tilføje et ophold til min konto eller Landal-app?
Log ind, og tilføj reservationsnummeret fra din foretagne reservation. Du kan finde dit reservationsnummer i den bekræftelse, du har modtaget pr. mail. Efter tilføjelse af dit ophold kan du finde dit bookede ophold under ‘mine reservationer’. Er du allerede logget ind, når du booker? Så tilføjer vi automatisk din reservation.
Var dette svar hjælpsomt?
Jeg vil slette min konto. Hvordan kan jeg gøre det?
Du kan desværre ikke slette din konto selv i øjeblikket. Vi kan slette dine kontodetaljer for dig. Ring til Contact Centeret på +45 70 23 20 30* 

*Bemærk: Når du forspørger på at få slettet dine personlige detaljer, vil du ikke modtage en bekræftelse.
Var dette svar hjælpsomt?

Fandt du ikke det, du søgte?

Gå til Spørgsmål & Kontakt, og søg under et andet emne, eller kontakt vores kontaktcenter.