Jeg har booket flere ferieboliger samtidigt, hvordan kan jeg tilføje denne reservation til MinLandal-konto?
Det er desværre endnu ikke muligt at koble en kombinationsreservation til din MinLandal-konto eller Landal-appen. Hvis du gerne vil tilføje eller fjerne medrejsende, afbestille din reservation eller tilføje et tilkøb, kan du henvende dig til vores Contact Center.
Var dette svar hjælpsomt?
Hvor kan jeg finde oplysninger om mine betalinger?
Log ind, og gå til 'Mine reservationer'. Vælg en reservation, og kig under betalingsoplysninger.
Var dette svar hjælpsomt?
Jeg har mistet min bekræftelse. Hvad skal jeg gøre?
Venligst ring til Contact Centeret .
Var dette svar hjælpsomt?
Hvor kan jeg finde fakturaen for min booking?
Du kan finde fakturaen i reservationsbekræftelsen, som du har modtaget fra os pr. e-mail.
Var dette svar hjælpsomt?
Hvorfor kan jeg ikke se min reservation på min konto?
• Er den e-mailadresse, som du er logget ind med, den samme e-mailadresse, som du opgav ved bookingen? Du kan kun tilføje en reservation til din konto, hvis e-mailadressen er den samme.
• Har du foretaget din reservation med en anden e-mailadresse? Så ændr din e-mailadresse under ‘mine oplysninger’. Eller opret en ny konto.
• Bruger du den rette e-mailadresse? Så log ind på din konto, og tilføj reservationen manuelt. Indtast dit reservationsnummer under ‘tilføj din foretagne reservation’. Du vil så kunne se denne reservation på din konto.
• Lykkes det ikke? Så kontakt os gerne.
Var dette svar hjælpsomt?

Fandt du ikke det, du søgte?

Gå til Spørgsmål & Kontakt, og søg under et andet emne, eller kontakt vores kontaktcenter.