Jeg kan ikke logge ind. Hvad skal jeg gøre?
Hvis du allerede har en konto, så har du måske indtastet forkerte oplysninger. Prøv igen, eller vælg 'glemt adgangskode'. Du kan så lave en ny adgangskode, som du kan logge ind med. Tjek for en sikkerheds skyld din mappe med uønsket mail. Har du ingen konto endnu? Så opret en konto Godt at vide: Dine loginoplysninger er de samme til både appen og websiden.
Var dette svar hjælpsomt?
Jeg har glemt min kodeord. Hvad nu?

Gå til 'Log ind', og vælg 'Glemt kodeord'. Du modtager derefter en e-mail fra os, hvormed du kan vælge en ny kodeord.

Var dette svar hjælpsomt?
Jeg har glemt e-mail adressen til min konto. Hvad skal jeg gøre?
Prøv at logge ind med din e-mailadresse, og vælg 'Glemt kodeord'. Bliver din e-mailadresse ikke genkendt? Så opret en ny konto.
Var dette svar hjælpsomt?
Jeg får beskeden 'E-mailen eksisterer allerede'. Hvad skal jeg gøre?
Du prøver at lave en ny konto med en e-mail adresse fra en konto der allerede eksisterer. Tag tilbage til login siden og vælg 'Glemt dit password'.
Var dette svar hjælpsomt?
Jeg får beskeden 'ugyldigt login eller password'. Hvad skal jeg gøre?
Denne besked betyder at vi ikke genkender e-mail adressen eller det password du har indtastet.

Glemt dit password
Hvis du har glemt dit password, gå til ‘Glemt dit password’ på login siden.

Hvis dine login detaljer er korrekte
Noter din e-mail adresse og kontakt os via Contact Centeret på 70 23 20 30.
Var dette svar hjælpsomt?
Med hvilke oplysninger kan jeg logge ind i Landal-appen?
Her skal du bruge de samme oplysninger som til din MinLandal-konto.
Var dette svar hjælpsomt?

Fandt du ikke det, du søgte?

Gå til Spørgsmål & Kontakt, og søg under et andet emne, eller kontakt vores kontaktcenter.