Jeg har et spørgsmål om:

Reservation

I hvilke tilfælde kan jeg kun reservere min feriebolig via telefon?
Hvis du ønsker at reservere med ankomst samme dag, kan du kun reservere din  feriebolig via telefon. Vi vil da kontakte parken for at sikre, at din valgte  feriebolig er klar i tide. Når der kun er én af din  ferieboligstype tilbage, kan du muligvis også kun reservere via telefon.
Var dette svar hjælpsomt?
Hvor mange ferieboliger kan jeg bestille på samme tid?
Du kan foretage en gruppereservation ved at kontakte vores Contact Center på info@landal.dk eller +45 70 23 20 30.

Såfremt du ønsker at feriehusene ligger ved siden af hinanden, kan det i de fleste tilfælde også lade sig gøre for et præferencegebyr (du betaler kun præferencegebyr én gang).
Var dette svar hjælpsomt?
Får jeg en særlig rabat, hvis jeg bestiller flere ferieboliger på én gang?
Nej, der er ingen særlig rabat ved reservation af flere ferieboliger på én gang. Du betaler dog kun eventuelle præferenceomkostninger én gang.
Var dette svar hjælpsomt?
Jeg ønsker kun at blive 1 eller 2 nat(er), er det også muligt?
Det er desværre ikke muligt. Du kan dog booke et ophold fra fredag til mandag. Det er 3 nætter i alt.
Var dette svar hjælpsomt?
Hvor mange ferieboliger kan jeg bestille?
Du kan maximalt booke 1 feriebolig via hjemmeside. Du kan også booke telefonisk ved vores Contact Center, for at bestille flere ferieboliger på tlf. + 45 78 79 25 95.
Var dette svar hjælpsomt?
Jeg har ikke modtaget en bekræftelse endnu. Hvad skal jeg gøre?
Når Landal GreenParks behandler din booking, sender Landal GreenParks dig en booking bekræftelse og en faktura via e-mail, inden for 24 timer efter bookingen er foretaget. Du bør tjekke denne bekræftelse for fejl, så snart du modtager den. Giv venligst Landal GreenParks besked med det samme i tilfælde af fejl.

Hvis du ikke har modtaget din booking bekræftelse og faktura inden for 3 dage efter din bestilling, bør du først tjekke din 'spam-indbakke'. Hvis du ikke kan finde booking bekræftelsen der, skal du straks kontakte vores Contact Center. Hvis du ikke gør dette, kan du risikere at din booking bortfalder. Kontroller altid med vores Contact Center, at din e-mail-adresse er korrekt. Ring til vores Contact Center på + 45 70 23 20 30
Var dette svar hjælpsomt?
Jeg har mistet min booking bekræftelse. Hvad skal jeg gøre?
Du vil modtage din booking bekræftelse og faktura via e-mail inden for 24 timer, efter din booking er blevet behandlet. Tjek for en sikkerheds skyld, om den ikke findes blandt dine uønskede e-mails. Gør den ikke det? Så ring til vores Contact Center.
Var dette svar hjælpsomt?
Min faktura for en booking er forkert. Hvad skal jeg gøre?
Inden for en time, efter du har foretaget din reservation, modtager du en bekræftelse fra os med en faktura. Tjek altid fakturaen, så du er sikker på, at alt er korrekt. Er der noget, der ikke er rigtigt? Så ring til vores Contact Center via +45 70 23 20 30
Var dette svar hjælpsomt?
Hvorfor vises ferieparken eller den feriebolig, jeg har valgt, ikke?
Dette kan ske, hvis der ikke er nogen ledige ferieboliger af den valgte type eller på den valgte park. I det tilfælde vises der alternative parker, perioder og ferieboliger. Der er ingen grund til at ringe til vores Contact Center, da vi ikke har andre muligheder til rådighed end dem, du ser på websiden.
Var dette svar hjælpsomt?
Kan jeg forhåndsreservere en booking?
Nej, det er desværre ikke muligt. Har du foretaget en reservation, som ikke finder sted inden for 30 dage? Så har du 14 dages betænkningstid til at gøre din reservation endelig. Betaler du ikke inden for 14 dage, efter du har booket? Så udløber din foreløbige reservation uden omkostninger.
Var dette svar hjælpsomt?

Rabatter og tilbud

Hvordan kan jeg bestille et specialtilbud eller et last minute-tilbud via telefon?
Hvis du ønsker at bestille et specialtilbud, kan du nu gøre dette online. Hvis du foretrækker at bestille via telefon, skal du angive tilbuddets kode. Dette er angivet i beskrivelsen af tilbuddet.
Var dette svar hjælpsomt?

Tilkøb

Kan jeg også bestille håndklæder og opredte senge?
Ja, du kan vælge en komfortpakke via din konto. Hvis du booker en komfortpakke, får du både håndklæder og opredte senge. Du kan også vælge enten håndklæder eller opredte senge. Det er forskelligt fra park til park, hvad du kan vælge. Du kan tilføje disse tilkøb under bookingen eller bagefter via din konto.
Var dette svar hjælpsomt?
Kan jeg selv vælge husnummeret på min feriebolig?
Ja, det kan du! Du kan selv vælge et husnummer, når du booker.
Var dette svar hjælpsomt?
Hvad er inkluderet i lejen og hvad er ikke?
Inkluderet i lejen:
  • Fri adgang til svømmehal/badeland (få udenlandske parker er undtaget)
  • Udvalgte faciliteter og aktiviteter
  • Eget feriebolig med gratis WiFi (gælder ikke alle udenlandske parker)
  • Den første barneseng (uden sengelinned) og høj stol (få udenlandske parker er undtaget)
  • Slutrengøring inkluderet
  • Moms
Ikke inkluderet i lejen:
  • Obligatorisk sengelinned til dkr. 82,- pr. person
  • Forbrugsomkostninger (Se specifikationer under ”Praktisk information” for den enkelte park)
  • Aktiviteter og nogle faciliteter 
  • Turist skat og andre gebyrer (mellem € 1, - og € 2,80 per nat, dette beløb varierer for hver park og gælder kun udenlandske parker)*
  • Evt. husdyr dkr. 347 pr. hund. på danske parker (dkr. 43 pr. nat på udenlandske parker)
  • Evt. Babylinned dkr. 71,- pr. person
  • Ekstra barneseng inkl linned dkr. 116,- 
  • Ekstra barnestol dkr. 41,-
*bemærk dette gælder kun vores udenlandske parker
Var dette svar hjælpsomt?
Hvad er inkluderet i den obligatoriske linnedpakke?
I den obligatoriske linnedpakke finder du:
  • Lagen
  • Sengetøj
Håndklædepakke med to håndklæder kan tilkøbes til dkr. 71,- pr. pakke.
Var dette svar hjælpsomt?
Må jeg medbringe mit eget linned?
Nej, det er obligatorisk at anvende vores sengelinned.
Var dette svar hjælpsomt?

Betaling

Kan jeg få udsættelse af betalingen?
Nej, det er desværre ikke muligt. Vi henviser dig gerne til vores generelle betingelser, hvor du kan se, hvilken betalingsfrist der gælder for dig. Her gøres ingen undtagelser. Hvis du ikke betaler inden for de fastsatte betalingsfrister, så må vi desværre annullere din reservation.
Var dette svar hjælpsomt?
Jeg har modtaget en betalingspåmindelse, men jeg har allerede betalt. Hvad nu?
Hvis du i mellemtiden har betalt, så kan du betragte påmindelsen som ikke afsendt. Du behøver så ikke at foretage dig noget.
Var dette svar hjælpsomt?
Jeg har et gavekort og/eller en voucher. Hvordan kan jeg betale med disse?
Det kan du gøre, når du foretager en ny reservation. Ved betalingsmuligheder kan du indtaste kortnummeret og sikkerhedskoden. Du kan også senere betale et udestående med dit gavekort eller din voucher. Hvis værdien på gavekortet eller voucheren er lavere, kan du betale det resterende beløb med betalingskort eller kreditkort. Har du allerede betalt det hele? Så er det ikke længere muligt at benytte voucheren/gavekortet til den foretagne reservation. Godt at vide: Du kan ikke booke et ophold i Storbritannien med gavekortet og voucheren. Dette gælder også for parkerne Dormio Resort Eifeler Tor og Marissa.
Var dette svar hjælpsomt?
Vil jeg modtage en betalingsbekræftelse efter min betaling?
Ja, du vil modtage en e-mail med betalingsbekræftelse fra os. Du kan også se på din konto, at din betaling er blevet behandlet. Hvis du har overført beløbet, vil det tage 3 arbejdsdage, før din betaling er synlig på din konto. Du vil ikke modtage en separat e-mail med betalingsbekræftelse for en bankoverførsel.
Var dette svar hjælpsomt?
Hvornår skal jeg betale for min booking?
Der skal betales 30% af det totale beløb, når du foretager en reservation. Betaling af det ovennævnte beløb skal ske senest 14 dage efter, Landal GreenParks har sendt dig din booking bekræftelse/faktura.

Landal GreenParks skal modtage det resterende beløb af lejen senest 30 dage før starten af dit ophold hos Landal GreenParks.

I tilfælde af booking mindre end 30 dage før starten af dit ophold skal hele opholdet, betales senest 14 dage efter datoen på bekræftelsen og fakturaen.

Hvis du betaler med kreditkort, skal du betale det fulde beløb umiddelbart efter bookingen.
Var dette svar hjælpsomt?

Betingelser

Hvor gammel skal man være for at kunne booke hos Landal GreenParks?
Vi behandler kun reservationer foretaget af personer, som er mindst 18 år. Hovedbookeren skal også være til stede under opholdet. Reservationer, som er foretaget af personer under 18 år, er ikke gyldige. 

Vi forbeholder os ret til - uden angivelse af begrundelse - at afvise afvigende reservationer, især grupper, eller til at stille særlige betingelser.
Var dette svar hjælpsomt?
Hvad er vilkårene og betingelserne for Landal GreenParks?
Du kan se de almindelige betingelser for Landal GreenParks her.
Vores vilkår og betingelser Var dette svar hjælpsomt?
Hvad sker der med mine personlige oplysninger?
Når du foretager en booking med henblik på at bo hos en af vores ferieparker, har vi brug for visse data fra dig. Vi behandler også data i andre tilfælde, fx i forhold til anmodninger om oplysninger, administrationen af konkurrencer og besøg på vores websites. Når vi gør det, bruger vi også tjenester fra tredjeparter, som modtager visse personoplysninger og behandler disse på vegne af Landal GreenParks. Dette sker for eksempel når vi mailer og behandler gæsteundersøgelser. Når du foretager en booking, deles dine data naturligvis med den feriepark, hvor du skal bo.

Beskyttelse af Personlige Oplysninger beskriver i detaljer de data, vi må behandle, og hvad vi gør med disse data.
Var dette svar hjælpsomt?

Fandt du ikke det, du søgte?

Gå til Spørgsmål & Kontakt, og søg under et andet emne, eller kontakt vores kontaktcenter.