I hvilke tilfælde kan jeg kun reservere min feriebolig via telefon?
Hvis du ønsker at reservere med ankomst samme dag, kan du kun reservere din  feriebolig via telefon. Vi vil da kontakte parken for at sikre, at din valgte  feriebolig er klar i tide. Når der kun er én af din  ferieboligstype tilbage, kan du muligvis også kun reservere via telefon.
Var dette svar hjælpsomt?
Hvor mange ferieboliger kan jeg bestille på samme tid?
Du kan foretage en gruppereservation ved at kontakte vores Contact Center på info@landal.dk eller +45 70 23 20 30.

Såfremt du ønsker at feriehusene ligger ved siden af hinanden, kan det i de fleste tilfælde også lade sig gøre for et præferencegebyr (du betaler kun præferencegebyr én gang).
Var dette svar hjælpsomt?
Får jeg en særlig rabat, hvis jeg bestiller flere ferieboliger på én gang?
Nej, der er ingen særlig rabat ved reservation af flere ferieboliger på én gang. Du betaler dog kun eventuelle præferenceomkostninger én gang.
Var dette svar hjælpsomt?
Jeg ønsker kun at blive 1 eller 2 nat(er), er det også muligt?
Det er desværre ikke muligt. Du kan dog booke et ophold fra fredag til mandag. Det er 3 nætter i alt.
Var dette svar hjælpsomt?
Hvor mange ferieboliger kan jeg bestille?
Du kan maximalt booke 1 feriebolig via hjemmeside. Du kan også booke telefonisk ved vores Contact Center, for at bestille flere ferieboliger på tlf. + 45 78 79 25 95.
Var dette svar hjælpsomt?
Jeg har ikke modtaget en bekræftelse endnu. Hvad skal jeg gøre?
Når Landal GreenParks behandler din booking, sender Landal GreenParks dig en booking bekræftelse og en faktura via e-mail, inden for 24 timer efter bookingen er foretaget. Du bør tjekke denne bekræftelse for fejl, så snart du modtager den. Giv venligst Landal GreenParks besked med det samme i tilfælde af fejl.

Hvis du ikke har modtaget din booking bekræftelse og faktura inden for 3 dage efter din bestilling, bør du først tjekke din 'spam-indbakke'. Hvis du ikke kan finde booking bekræftelsen der, skal du straks kontakte vores Contact Center. Hvis du ikke gør dette, kan du risikere at din booking bortfalder. Kontroller altid med vores Contact Center, at din e-mail-adresse er korrekt. Ring til vores Contact Center på + 45 70 23 20 30
Var dette svar hjælpsomt?
Jeg har mistet min booking bekræftelse. Hvad skal jeg gøre?
Du vil modtage din booking bekræftelse og faktura via e-mail inden for 24 timer, efter din booking er blevet behandlet. Tjek for en sikkerheds skyld, om den ikke findes blandt dine uønskede e-mails. Gør den ikke det? Så ring til vores Contact Center.
Var dette svar hjælpsomt?
Min faktura for en booking er forkert. Hvad skal jeg gøre?
Inden for en time, efter du har foretaget din reservation, modtager du en bekræftelse fra os med en faktura. Tjek altid fakturaen, så du er sikker på, at alt er korrekt. Er der noget, der ikke er rigtigt? Så ring til vores Contact Center via +45 70 23 20 30
Var dette svar hjælpsomt?
Hvorfor vises ferieparken eller den feriebolig, jeg har valgt, ikke?
Dette kan ske, hvis der ikke er nogen ledige ferieboliger af den valgte type eller på den valgte park. I det tilfælde vises der alternative parker, perioder og ferieboliger. Der er ingen grund til at ringe til vores Contact Center, da vi ikke har andre muligheder til rådighed end dem, du ser på websiden.
Var dette svar hjælpsomt?
Kan jeg forhåndsreservere en booking?
Nej, det er desværre ikke muligt. Har du foretaget en reservation, som ikke finder sted inden for 30 dage? Så har du 14 dages betænkningstid til at gøre din reservation endelig. Betaler du ikke inden for 14 dage, efter du har booket? Så udløber din foreløbige reservation uden omkostninger.
Var dette svar hjælpsomt?

Fandt du ikke det, du søgte?

Gå til Spørgsmål & Kontakt, og søg under et andet emne, eller kontakt vores kontaktcenter.