Jeg har en klage over den park, hvor jeg bor i øjeblikket. Hvor kan jeg indgive min klage?
Opholder du dig i øjeblikket stadig på parken? Kontakt da parkens reception, så de kan hjælpe dig videre. Sammen kan vi sørge for at løse klagen derefter.
Er klagen endnu ikke løst, eller er du utilfreds med udfaldet? Så bedes du kontakte os inden for en måned.
Dette gør du ved at sende os en e-mail på: info@landal.dk, hvori du beskriver din klage. Husk at angive reservationsnummer, navn, adresse, dato for opholdet samt parkens navn. Du kan forvente et svar på din klage inden for 14 dage. Hvis vi har brug for mere tid til at behandle din klage, giver vi dig naturligvis besked.
Er klagen endnu ikke løst, eller er du utilfreds med udfaldet? Så bedes du kontakte os inden for en måned.
Dette gør du ved at sende os en e-mail på: info@landal.dk, hvori du beskriver din klage. Husk at angive reservationsnummer, navn, adresse, dato for opholdet samt parkens navn. Du kan forvente et svar på din klage inden for 14 dage. Hvis vi har brug for mere tid til at behandle din klage, giver vi dig naturligvis besked.