Jeg har et spørgsmål om:

Landal-appen

Hvilke oplysninger kan jeg finde i Landal-appen?
I Landal-appen kan du finde oplysninger om faciliteter, aktiviteter og mulige spisesteder på den park, hvor du er på ophold. Du kan her se åbningstider, finde kontaktoplysninger for receptionen og hvis ønsket foretage reservationer. Parkoversigten i appen sikrer, at du meget nemt kan finde rundt på parken. Og her kan du også finde oplysninger om aktiviteter og forlystelser i nærheden. Kobl dit ophold til i appen ved at logge ind med din Min Landal-konto, og forbered dig til dit kommende ophold! 
Var dette svar hjælpsomt?
Kan jeg godt bruge Landal-appen, selvom jeg ikke har nogen reservation?
Ja, bestemt! Vælg den park, som du gerne vil vide mere om, og orienter dig om en flot feriedestination. 
Var dette svar hjælpsomt?
Jeg har logget ind i appen, men min reservation er ikke koblet til endnu. Hvordan gør man det?
Hertil kan du benytte følgende vejledning:
  • Gå til Landal-appen
  • Log ind med din Min Landal-konto
  • Klik på "Booking" nederst
  • Klik på teksten "Tilføj reservation"
  • Indtast din bookings reservationsnummer. Dette nummer kan du finde i reservationsbekræftelsen, som du har modtaget pr. e-mail
  • Din reservation er nu koblet til!
  • Klik på ‘Booking’ for at se oplysningerne om din reservation.

     
Var dette svar hjælpsomt?
Jeg har booket flere ferieboliger samtidigt, hvordan kan jeg tilføje denne reservation i appen?
Følg de næste trin for at gøre dette:

- Gå til Landal-appen
- Log ind med din konto
- Klik på "Booking" nederst
- Klik på teksten "Tilføj booking"
- Indtast din bookingssnummer. Dette nummer kan du finde i reservationsbekræftelsen, som du har modtaget pr. e-mail
- Din booking er nu koblet til!
- Klik på ‘Booking’ for at se oplysningerne om din reservation.

 

 
Var dette svar hjælpsomt?
Jeg kan se kun se ét fremtidigt ophold i Landal-appen, men jeg har foretaget reservationer til flere. Kan det være rigtigt?
Under "Booking" finder du alle de reservationer, du har tilføjet i appen. Hvis du ikke kan se alle dine reservationer, kan du tilføje de manglende reservationer via "Tilføj reservation". 



Var dette svar hjælpsomt?

Fandt du ikke det, du søgte?

Gå til Spørgsmål & Kontakt, og søg under et andet emne, eller kontakt vores kontaktcenter.