Jeg kan ikke logge ind i appen, hvad skal jeg gøre?

Hvor er det irriterende, at det ikke virker. Vi har listet nogle trin til stadig at logge ind i appen.
  • Sørg for, at du har en fungerende internetforbindelse.
  • I appen vil du se en fejlmeddelelse, som indikerer, om kontoen eksisterer.
  • Hvis du har en eksisterende konto på denne e-mailadresse, anbefaler vi, at du anmoder om en ny adgangskode.
  • Tjek, om der er en opdatering til appen i App Store.
  • Er det tilfældet? Opdater appen til den nyeste version, og log ind igen.
  • Luk appen helt, og prøv igen.
  • Virker det ikke? Slet så appen helt fra din telefon, og download appen igen.
  • Hvis det heller ikke virker, skal du anmode om en ny adgangskode.
Var dette svar hjælpsomt?

Fandt du ikke det, du søgte?

Gå til Spørgsmål & Kontakt, og søg under et andet emne, eller kontakt vores kontaktcenter.