Jeg kan ikke se min booking (mere), hvad skal jeg gøre?

For at kunne administrere din booking skal du have en konto. Du kan nemt oprette en konto via Mine bookinger.

Kan du ikke logge ind, men vil du alligevel se eller betale for din booking? Det kan du heldigvis også gøre uden at logge ind. Gå til Mine bookinger i menuen og vælg Indtast bookingnummer eller Se din booking.

Godt at vide: Bookinger til en park i Storbritannien eller et af Alps Resorts er aldrig synlige i din konto, men du kan altid se og betale dem ved at følge ovenstående trin.

Nye bookinger
Efter du har foretaget en booking, kan det tage op til 30 minutter, før den er synlig i din konto. Vent derfor altid et øjeblik, før du kontakter os.

Tidligere bookinger
Tidligere bookinger (som du allerede har afholdt) er midlertidigt ikke synlige i din konto. Vi arbejder på en løsning og forventer, at disse bookinger vil være tilgængelige igen inden for cirka to uger. Vil du tjekke igen på et senere tidspunkt?
Var dette svar hjælpsomt?

Fandt du ikke det, du søgte?

Gå til Spørgsmål & Kontakt, og søg under et andet emne, eller kontakt vores kontaktcenter.