Jeg kan ikke se min booking (mere), hvad skal jeg gøre?

På grund af overgangen til en ny hjemmeside og et nyt system kan det være, at nogle gæster midlertidigt ikke kan se deres reservation i Min Booking. Dette kan have flere årsager:
  • Kontroller først, at du er på den rigtige hjemmeside. Har du booket hos en Landal-park? Gå til siden Mine bookinger på landal.dk. Har du booket hos Roompot? Gå til Mine bookinger på roompot.nl.
  • Har du allerede logget ud og logget ind igen? I nogle tilfælde hjælper det at logge ind på din konto igen.
Kan du stadig ikke se din reservation? Udfyld formularen »Jeg kan ikke se min reservation« og angiv din e-mailadresse og reservationsnummer. Vi hjælper dig gerne videre og kontakter dig hurtigst muligt.
Jeg kan ikke se min reservation Var dette svar hjælpsomt?

Fandt du ikke det, du søgte?

Gå til Spørgsmål & Kontakt, og søg under et andet emne, eller kontakt vores kontaktcenter.